spiraaltje

A

Anoniem

Guest
hallo dames

ik heb even een vraag zijn er dames aanwezig of kennen jullie iemand die zwangger is geworden die een spiraaltje hebben.
ik ben nu ongeveer anderhalve week overtijd.
ben al een keer zwanger geweest en voel me net als toen anders.
ik rook niet maar heb opeens zin in een sigaret ben s morgens misselijk.
nu heb ik ook in de afgelopen weken wel wat meegemaakt en miss kan het ook door de stres komen maar bij deze vraag ik het toch maar groeten priscilla

Hoi Priscilla,

Ik had eigenlijk ook een spiraaltje en nu ben ik ruim 9 weken zwanger. Bij mij is alleen het spiraaltje verdwenen (??!!).

Een mogelijke theorie van mij, de HA en de gyn is dat ik zwanger ben geworden met spiraal, maar dat het door het spiraal een miskraam is geworden. Ik heb een aantal maanden geleden best wat kramp gehad en stolsels verloren en dat toen ook het spiraal mee naar buiten is gekomen.

Ik heb op verschillemde forums over het spiraal gelezen dat veel vrouwen toch wel zwanger zijn geworden of hem zonder te weten verloren zijn. Volgens mij gebeurd dit vaker dan gezegd wordt door artsen.

Ik zou zeggen, check de draadjes en doe een test! Als je daadwerkelijk zwanger bent moet het spiraaltje eruit. Dit brengt wel risico's met zich mee, maar als het blijft zitten is het risico nog groter.

Succes en laat het even weten als je meer weet.

Groetjes Paula

bedankt voor je snelle reactie en hou je zeker even opde hoogte via deze site.
heb vrijdag al een afspraak bij de doc dus dan zullen we het horen en zo'n test slaat toch nog niet betrouwbaar uit als het nog maar kort is
groeten

Terug
Bovenaan