spiraaltje

he hallo allemaal,

Ik weet niet war ik dit kwijt kan dus zet ik t maar op verschillende plekken neer.

 
Ik heb een vraagje. Ik heb zo'n 5 weken geleden een spiraaltje laten plaatsen. Er werd mij toen verteld dat de kans klein is dat hij verzakt of dat mijn lichaam hem afstoot. Nou die van mij is naar beneden gezakt en je hoeft geen moeite te doen om hem te voelen.(sorry voor de vieze praat) Ik moet dus vanmiddag naar de dokter die gaat alles controleren. Hij zal er wel uitmoeten. Nu heb ik geen zin in om het nogmaals te proberen het is nl geen pretje.... en daarnaast ik vertrouw het gewoon niet meer. Ik heb er geen zin in om nu alweer zwanger te raken.
 
Wie heeft dit ook wel gehad of heeft dit eens van iemand gehoord en wat zijn de ervaringen dan? Ben wel benieuwd of het nou echt zo weinig voorkomt!
 
Groetjes Linda
 
hoihoi,

Ik heb ook een spiraal gehad een aantal jaren geleden en hoewel hij bij niet verzakt was moest hij er wel na 2mnd uit omdat ik er ook problemen mee had. Vanaf het moment dat hij geplaatst is ging ik vloeien en dit is dus pas gestopt toen ik hem eruit heb laten halen. Bij mij was het dus ook geen succes en zou er dus ook nooit meer een nemen, alleen al omdat het idd geen pretje is om hem te laten plaatsen.

veel succes, groetjes sam
 
hoi,

ik ben 6 weekjes geleden bevallen en wil ook een spiraaltje laten
zetten maar mag pas 3mnd naar de bevalling..
doet t plaatsen ervan zeer??? meer pijn dan een bevalling kan toch bijna niet>>>..

groetjes
 
hoi,

nee zon zeer als de bevalling doet het niet maar het is behoorlijk pijnlijjk en ik heb er ook flink last van gehad. nu ben ik daar wel gevoeliger maar zag toch sterretjes van de pijn(wil je niet bang maken)

groetjes sam
 
Hoi Juffie,

Nou ik ken de slagen van de zweep!!!!!!

Ik heb er een laten plaatsen 6 weken na mijn bevalling. Vanaf dag 1 heb ik veel last van mijn buik gehad tot in na  4 weken mijn spiraaltje "gebaard" heb......

Ik durfde geen nieuwe te laten plaatsen en was er dan ook wel klaar mee. Momenteel gebruik ik een nieuwe pil (ministar), maar daar ben ik nog niet echt tevreden over. Ik gebruik mijn laatste strip op en wil dan een afspraak maken met de huisarts. We wachten het maar even af.........

Succes!!

Groetjes,

Mammvanemma




 
Jeetje wat een ervaringen....maar het kan ook anders.
Zelf heb ik 2,5 maand geleden een spiraaltje laten zetten (Mirena). Dit was toen 3maanden na de bevalling en ik voelde er vrijwel niks van. Natuurlijk lag ik er niet echt prettig bij maar het deed geen pijn. Na het plaatsen heb ik 2dagen gevloeid en zins dien ook niet meer ongesteld geweest. Mij is het dus in ieder geval goed bevallen.
 
Hai meiden,

Ik kan de ervaringen niet delen vanuit mijzelf maar een vriendin van ons is nu een weekje of 16 zwanger... terwijl ze een spiraaltje heeft. Geen idee wat de kansen zijn (niets is 100% safe, op geheel-onthouding na, hahaha!) maar bij haar heeft-ie dus duidelijk zijn werk niet gedaan. Als ik er eentje zou willen laten plaatsen (lijkt wel een verbouwing!) zou ik me eerst goed inlezen en ervaringen bij kennissen/vrienden navragen.

Succes allemaal!

Groet,

Anouk
 
Terug
Bovenaan