Spiraaltje

Hallo dames!

Is inmiddels al iemand een spiraal gaan laten plaatsen?
Heb vanmorgen een afspraak bij de huisarts gehad voor wat info en 10 juni wordt een Mirena geplaatst.
Tot dusverre ook nog geen menstruatie gehad...

Ben erg benieuwd!

Fijn weekend!

woensdag word de mijne geplaatst door de gyn.
ik kon het ook door de ha laten plaatsen maar heb liever dat de gyn het plaatst

ik ben ook nog altijd niet ongesteld en van mij mag het weg blijven vind het wel prettig zo

Mijn zoontje is pas eind maart geboren en de verloskundige raad aan te wachten tot 12 weken omdat dan pas alles weer 'op zijn plek' zit. (de baarmoeder).
Ik ben ook van plan om dan een mirena te laten plaatsen, heb hiervoor altijd de pil geslikt.
Hier ook nog geen menstruatie... wel lekker zo.
Geef nog borstvoeding maar ben aan het afbouwen, zal dus niet lang meer duren.

Ik heb afgelopen dinsdag een koperspiraal laten plaatsen door de gynaecoloog. De huisarts doet het pas na 12 wk. Mijn VK adviseerde na 8 wk te laten plaatsen, dan is de baarmoedermond nog niet geheel dicht en is de baarmoeder zelf niet meer heel week.

groet en succes

ik heb vorige week ook weer een mirena spiraaltje laten zetten door de gyn!
Dus kan er weer 5 jaar tegen aan,hahahah! Nu halen we heb er niet meer eerder uit.

Groetjes Anne

Heb de 12e deze maand alweer een mirena laten plaatsen, veilig door de gyn. Dit soort dingen laat ik niet graag over aan de ha eerlijk gezegd. volgende maand terug komen voor controle. Dus ook ik ben er weer 5 jaar vanaf. En daarna komt er weer gewoon een nieuwe in!

Ik heb afgelopen maandag een koperspiraaltje laten zetten. Ook door de gyn. Over zes weken nacontrole.
Ik wilde geen spiraal met hormonen. Ik ben benieuwd hoe dit me gaat bevallen.

Ik heb maandag een afspraak om een spiraaltje te plaatsen. Voor mij is het de eerste keer, dus ook ik ben benieuwd of het helemaal pijnloos verloopt. Hoop het wel, want kan nu even geen pijn meer hebben daar...:)

Terug
Bovenaan