spiraaltje

1 december staat de afspraak bij de huisarts om een spiraaltje te zetten.
Zie er aan de ene kant wel tegen op. Want je hoort vaak dat het erg pijnlijk is.

Mijn man is gelukkig vrij en gaat mee. Kreeg ook het advies om een uur van te voren 2 paracetamols in te nemen.

Heeft iemand ervaring hier mee?????

heb het een paar jaar geleden ook gedaan de mirena,en de pijn viel heel erg mee beetje een zeurderig gevoel in je buik meer niet.helaas heb ik hem na een half jaar moeten verwijderen omdat ik er niet tegen kon.

Schijnt een stuk minder pijn te doen als je bevallen bent...

Ik weet nog niet wat ik ga doen: heb pcos, dus ik zal, om gezond te blijven, zelf toch iets moeten gebruiken, uit mezelf menstrueer ik nl. Nauwelijks en als je baarmoederslijmvlies daardoor steeds dikker wordt heb je verhoogde kans op baarmoederhalskanker... Mijn man komt dus makkelijk onder een sterilisatie uit ;-) maar wat nu de beste optie voor mij is wil ik nog f met de Gyn bespreken...

hier een september mama die af en toe mee leest ;-)

ik heb ervaring met de mirena en heel eerlijk heb er niets van gemerkt... (wel een bevalling gehad maar dat was een KS)

en het is een ideaal spiraaltje geen maandelijkse lasten meer... alleen de eerste 3 maanden kan het zijn dat je het achter elkaar hebt

nu ga ik voor een koperspiraaltje want ik wil geen hormonen meer... ben ik over gevoelig voor

ik heb hem laten zetten toen ik nog niet was bevallen.....pfff dat deed echt pijn.
6 december laat ik hem weer zetten,maar ben nu uiteraard eerst bevallen...dus verwacht veel minder pijn.
mijn vriendin merkte er niks van, was ook bevallen.
dus ik heb hoop. succes donderdag

Terug
Bovenaan