Spiritueel verhaaltje

Hallo dames , dit verhaaltje voor door mijn schoonmoeder voorgedragen aan mij op mijn babyshower .. Ik vind hem zo mooi dat ik het wil delen met jullie.. Er was eens een kindje dat op het punt stond geboren te worden. Daarom vroeg hij op een dag aan god ze zeggen dat u me binnenkort naar de aarde stuurt maar hoe kan ik daar nu leven als ik zo klein en hopeloos ben ? En god antwoordde uit alle engelen koos ik 1 engel speciaal voor jou. Ze zal op je wachten en voor je zorgen. Maar ik doe hier niets anders dan zingen en lachen dat is voor mij voldoende om gelukkig te zijn . Je engel zal voor je zingen en zal voor je lachen iedere dag weer je zult je engels's liefde voelen en gelukkig zijn. En hoe moet ik de mensen begrijpen als ik de taal van de mensen niet spreek ? Je engel zal je de mooiste en liefste woorden toefluisteren en zal je met veel geduld leren hoe je moet praten. En wat moet ik doen als ik met u wil praten ? Je engel zal je handen vouwen en je leren hoe je moet bidden. Ik heb gehoord dat er slechte mensen op aarde zijn wie zal me beschermen ? Je engel zal je met gevaar voor eigen leven verdedigen. Maar ik zal altijd verdrietig zijn omdat ik u niet meer zie. Je engel zal je over mij vertellen en zal je leren hoe je weer bij me terug kunt komen ook al blijf ik steeds aan je zijde . Op dat moment heerste er rust in de hemel maar de stemmen van de aarde werden al hoorbaar, haastig vroeg het kind nog zacht . Oh god voor ik vertrek vertel me Astublieft nog even hoe mijn engel heet. De naam van je engel is niet belangrijk je noemt je engel Mama"
 
Terug
Bovenaan