spirituele uitspraak...

hoi hoi
even een vraagje...
ben zelf niet zo happig op het feit als mensen zeggen dat ze dingen kunnen voorspellen en weten.
maar mijn schoonzus heeft wel meer geroepen wat dan ook echt zo gebeurde.
nou was ik afgelopen donderdag daar zegt ze ineens tegen mij ik geef jou nog 17 dagen en dan isie er.
ow stond ik dan te lachen maar het blijft aan de ene kant toch hangen die gedachten. 8 juni zou het dan zover moeten zijn haha ik hou jullie op de hoogte.

zijn er meerdere vrouwen hier die zoiets te horen hebben gekregen of die het mischien zelf ervaren? of die er zelf iemand voor in geschakeld hebben?

groetjes sandra

Jee dat is spannend... Het zou voor jou dan idd al heel dichtbij komen...
maar wie weet...
Ik heb niet echt datums gehoord of zo... Het enige dat iedereen bij mij roept is dat we een jongen zullen krijgen. Op 1 vriendin na... die roept al vanaf het begin dat we een dochter zullen krijgen...
We wachten af... Over een paar weken zullen we het weten. Spannend!!!

Liefs,
mama Peet

Niet helemaal hetzelfde maar wel ook een spiritueel verhaal:
wij waren al bijna een jaar bezig met zwanger worden toen mijn man op z'n werk een vrouw sprak die ineens, vanuit het niets en   niets wetend van onze wens, zei dat m'n man binnenkort vader zou worden.........Mijn man ( erg nuchter ingesteld type) keek haar verbaasd aan en zei alleen: 'dat hoop ik dan maar, hoe komt u erbij?' "och, zomaar" was haar antwoord. 3 dagen later hadden we een positieve test in onze handen......!!!!
En waar iedereen een jongetje voorspelde wist zij stellig te beweren dat het een meisje zou zijn....3x raden....we hebben een dochter gekregen!!
Vind het een vreemd maar heel bijzonder verhaal. Het is dat het ons zelf is overkomen anders zou ik het haast niet geloven!
Dus tja, misschien 8 juni niet teveel plannen??? ;-)

Groetjes, Anita

het kan wel, maar het is niet te hopen voor je dat ze gelijk krijgt. ten 1e omdat je dus te vroeg bevalt en ten 2e omdat je daar denk ik niet op zit te wachten met die drukte rondom je verbouwing/verhuizing.,

maar goed we zullen zien, ben benieuwd. succes ermee

'gr bambi

Terug
Bovenaan