spiritus

Hallo allemaal,
Weet er iemand of je (gewoon) spiritus verdund kunt gebruiken om de ramen mee te zemen? Ik weet het namelijk niet zeker en moet hoognodig de ramen zemen, anders kunnen we er dadelijk niet meer doorheen kijken. Ik vroeg me af of het schadelijk is voor je kindje als je het inademt!
 
Ik zou in ieder geval huishoudhandschoenen aandoen (van die dikke), maar je kunt toch ook gewoon allesreiniger gebruiken? Doe ik ook altijd. Werkt goed en is minder "gevaarlijk" dan spiritus. Of je vraagt het aan je mannetje.
 
ik ben sinds ik bij de thuiszorg werk afgestapt van bleek spiritus en amoniak en ik heb veel geleerd zo doe ik de ramen met een beetje afwasmidel de toilet met gewoon allesreiniger want bleek heeft totaal geen functie t bleekt alleen maar t desinfecteerd absoluut niet ja ok t ruikt lekker fris maar t heeft nix gedaan aan je toilet
maar dat gebruikte ik al niet meer voor ik zwanger werd
 
hoi
ik werk ook bij de thuiszorg en ik doe er ook altijd een druppeltje afwasmiddel in. werkt heel goed! maar doe er niet teveel in want teveel schuim is niet fijn.
verder gebruik ik wel altijd bleek in de wc. zou dat erg schadelijk zijn voor de baby dan? ik adem het eigenlijk nauwelijks in...
groetjes van sandy
 
sandyyyyyyyyyyy
als je bij de thuiszorg werkt weet je dat je t niet mag gebruiken hehehhehehe :p:p:p:p:p
sommige mensen hebben liever bleek in hun toilet maar dan zeg ik dat ze t er in mogen doen wanneer ik er niet ben ik doe t gewoon niet
 
Terug
Bovenaan