Spit.

Nou het word er niet echt makkelijker op zo. Heb spit in me rug. Mag niets forceren. Bukken tillen duwen en trekken zit er voor mij niet meer in. Ik loop momenteel stage in het ziekenhuis, dit is nog redelijk te doen maar over 3.5 weken ga ik terug naar het verpleeghuis. Daar wonen 20 mensen allemaal in een rolstoel die verzorgd moeten worden. Ik dacht gisteren laat ik mijn bazin maar vast op de hoogte stellen zodat ze evt wat anders kan regelen en het niet op t laatste moment hoeft te doen... Ze zei: ik weet niet of het dan wel een goed idee is als je uberhaubt hier op de afdeling begint! Ik heb nog wel gezegd dat ik het wilde proberen maar dat mocht niet baten. Hopelijk kan ik toch dit leerarrangement van deze opleiding nog ergens afsluiten zodat ik niet nu al in de ziektewet hoef.
Ik voel gewoon een negatieve sfeer rondom mijn zwangerschap daar, vind ik erg jammer terwijl het zo'n fijn cadeau is om zwanger te worden...

Hey,
ik snap heel goed dat je bazin hier zo op reageerd, dat je beter nu even niet daar kan komen. Vorig jaar zat ik in de ziektewet met m'n rug, werd toen zwanger en ik heb daarna maar 3 keer in de week 3 uurtjes gewerkt, maximaal. Als je zwanger bent moet je echt heel erg oppassen, je lichaam geeft niet voor niks aan dat 't te veel is!
Tuurlijk is 't een fijn kado om zwanger te zijn, geniet er maar van, maar luister echt naar je lichaam! Hoe moeilijk 't nu ook is...
Succes..
Liefs

Jammer dat je deze klachten nu hebt, ik snap dat je voor jezelf in je hoofd hebt welk stuk van je opleiding je voor de bevalling nog wilt afronden. Maar inderdaad, luister naar je lijf. Soms lopen de dingen anders dan je zou willen. En bedenk ook voor jezelf hoe erg het uiteindelijk zou zijn als het allemaal niet lukt voor de bevalling: moet je dan stoppen met je opleiding, of loop je enkel vertraging op?

Terug
Bovenaan