Splash about wetsuit?

Ik ga deze maand voor het eerst zwemmen met Lotte (5 maanden). Ik hoor van iedereen dat je zo moet uitkijken dat ze het niet koud krijgen.

Nu is er van Splash about een wetsuit voor baby's te koop. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes, Marisa
 
Geen ervaring daar mee.
Wel met het zwemmen, sinds mijn dochtertje 4 maanden is zwemmen wij wekelijks. Natuurlijk moet je uitkijken dat ze het niet koud krijgen maar zwemmen doe je ook niet zo lang met een kleintje. Ze worden er erg moe van, zeker in het begin.
Worden de lipjes blauw, dan ga je het water uit en droog je de kleine af en pakt het lekker warm in.
Wij hebben er zelf nooit problemen mee gehad, ze is nu ruim 11 maanden en heeft het in het zwembad nooit koud.
Lekker in het warme waterbad ermee!! Zonder zo'n pak iis het denk ik ook lekkerder voor je kleintje, kan hij/zij zich vrijer bewegen.
Veel plezier!!!!
 
Hoi,

Tot ongeveer 6 maanden had mijn dochter het ook wel eens koud in het water, maar dat heb je snel genoeg door hoor. Ze ging dan rillen en kreeg blauwe lippen. Dan gingen we er gewoon uit en lekker in het bubbelbad of onder de douche.

Veel plezier!!
 
Terug
Bovenaan