SPOED: Heeft iemand Frisolac (Friso 2) babyvoeding? Onze is op.

<p>Help! Het is de laatste tijd erg hectisch geweest waardoor wij er te laat achter zijn gekomen dat de babyvoeding op is. Deze babyvoeding is niet zomaar in de winkel te halen. Gisteren meteen besteld maar het wordt waarschijnlijk pas maandag...</p><p> </p><p>We hadden hero babyvoeding bij de winkel gehaald om te kijken of ze het in de pap wel wilde maar ze moet er niks van hebben. </p><p> </p><p>Is er iemand die deze baby voeding ook gebruikt en wat bakjes kan missen?</p><p> </p><p></p>
 
Zo'n beetje alle apotheken afgebeld, nextdoor geprobeerd, vrienden familie. Niemand gebruikt dit schijnbaar. Heeft iemand nog ideeën voor alternatieven? 2 dagen zonder opvolgmelk is veel maar we hebben geen keuze. Of ze moet vanavond toch de hero willen. 
 
Misschien Bol.com en dan expres service? Zelfde dag bezorgd? Ik had laatst nutrilon nodig en die heb ik in de ochtend bij bol.com besteld en in de avond in huis.
 
Ik kan bij bol.com alleen uiterlijk 27 januari kiezen.
 
Ze wilde net de fles hero echt niet dus maar in bed gelegd, hopelijk slaapt ze een tijd en is ze vanacht wat minder 'kieskeurig'. Of dan nog maar een maaltijdhapje. 
 
Is het ook niet mogelijk om de algemene lijn van de apotheek te bellen en te vragen waar ze hem op voorraad hebben?
Probeert ze het wel? Of spuugt ze het weer uit?
 
Terug
Bovenaan