Spoed! ....of niet...?

A

Anoniem

Guest
Hey Dames,

Even een vraagje; sinds gister avond verlies ik aardig wat bloed, echt menstruatieachtige hoeveelheden zeg maar....VK heeft telefonisch spreekuur van 13u tot 14u vanmiddag; maar k begin half gek te worden; wat vinden jullie; het spoed nummer bellen, of toch maar braaf wachten tot 13 uur?
(vind mezelf nogal snel een zeur geloof ik )

Meid, bellen natuurlijk. Daar zijn ze voor. En als je ongerust maakt mag je altijd bellen! Het beste ermee hoor! Hoopt dat het allemaal goed zit.

bellen hoor , mijn vk heeft me op t hart gedrukt te bellen zodra ik me niet goed voel of bloed verlies ,
is het helder bloed met stolsels of bruine vloed ? dus oud bloed .
Maar als ze telefonisch spreekuur hebben denk ik niet dat ze op de praktijk zijn en ze je toch maandag laten komen .

Het was (is) helder bloed met stolseltjes, zoals je die dus ook hebt met een menstruatie zeg maar, oud bloed had ik me niet zo druk gemaakt ;-)

Maar op aandringen van vooral 'de papa' toch het spoed nummer maar gebeld om half tien, kon direct komen, ben nu net terug en alles is OKE :D
Kindje maakt het goed, hartje klopte volop, bewoog goed, we konden zelfs al een armpje en beentje onderscheiden.....
Waar dit bloed verlies dan vandaan komt? Voor nu; nobody know....Maar goed; voor nu; opgelucht ademen; volgende week maandag weer terug voor een nieuwe echo....
VK was trouwens'blij' dat ik belde; zoals ik het aan de telefoon uitlegde bekende ze me na de echo; had ze deze 'uitslag' ook niet verwacht; ze was eigenlijk al min of meer verzekerd van 'foute boel' (net als ik zelf als ik zo eerlijk mag zijn....)

O wat heerlijk Romany!!!!
Kloppend hartje en hij/zij bewoog al!!
Probeer maar te genieten en op naar de volgende echo! Ik hoop voor je dat ze de oorzaak nog vinden van het bloedverlies.

wat fijn dat het goed is.
ik heb ook aparw eken bloedingen gehad is echt onzekerheid die er bij komt kijken idd.

ben blij dat alles goed is voior je!

poeh wat zul jij een zenuwen hebben gehad. maar goed dat je hebt gebeld...daar zijn ze voor! en wat super dat alles goed is!

Terug
Bovenaan