Spoed! ....of niet...?

Hey Dames,

Even een vraagje; sinds gister avond verlies ik aardig wat bloed, echt menstruatieachtige hoeveelheden zeg maar....VK heeft telefonisch spreekuur van 13u tot 14u vanmiddag; maar k begin half gek te worden; wat vinden jullie; het spoed nummer bellen, of toch maar braaf wachten tot 13 uur?
(vind mezelf nogal snel een zeur geloof ik )

bellen hoor , mijn vk heeft me op t hart gedrukt te bellen zodra ik me niet goed voel of bloed verlies ,
is het helder bloed met stolsels of bruine vloed ? dus oud bloed .
Maar als ze telefonisch spreekuur hebben denk ik niet dat ze op de praktijk zijn en ze je toch maandag laten komen .

Het was (is) helder bloed met stolseltjes, zoals je die dus ook hebt met een menstruatie zeg maar, oud bloed had ik me niet zo druk gemaakt ;-)

Maar op aandringen van vooral 'de papa' toch het spoed nummer maar gebeld om half tien, kon direct komen, ben nu net terug en alles is OKE :D
Kindje maakt het goed, hartje klopte volop, bewoog goed, we konden zelfs al een armpje en beentje onderscheiden.....
Waar dit bloed verlies dan vandaan komt? Voor nu; nobody know....Maar goed; voor nu; opgelucht ademen; volgende week maandag weer terug voor een nieuwe echo....
VK was trouwens'blij' dat ik belde; zoals ik het aan de telefoon uitlegde bekende ze me na de echo; had ze deze 'uitslag' ook niet verwacht; ze was eigenlijk al min of meer verzekerd van 'foute boel' (net als ik zelf als ik zo eerlijk mag zijn....)

O wat heerlijk Romany!!!!
Kloppend hartje en hij/zij bewoog al!!
Probeer maar te genieten en op naar de volgende echo! Ik hoop voor je dat ze de oorzaak nog vinden van het bloedverlies.

Terug
Bovenaan