Spoed! Tips nodig tegen maagzuur, nu direct graag..., help!

Hallo meiden!

Ik zit nu op mijn werk, heb geen melk tot mijn bechikking (helpt normaal redelijk goed) en ik verga van de maagzuur. Ik geloof niet dat ik het tot nu toe zo erg heb gehad.
Ik heb al een pepermuntje gehad (dat was een tip van mijn moeder), suiker (heb ik ook ooit eens gehoord) en een kop wintergloed thee gedronken. Dat heeft ook ooit  2x geholpen maar dat was blijkbaar toeval.
Weten jullie nog iets?

Liefs Nicole

He nicole,
Bij mij wi kauwgom nog wel eens helpen maar denk dat dat voor iedereen anders is. Succes in ieder geval en hoop dat het snel afzakt!!

groeten,
CIBI
23w1d

Shit, ik heb vandaag een andere tas bij me! In mijn ene tas had ik nog één kaugompje gehad...
Ik heb echt pech vandaag.
Maar Cibi, bedankt voor de tip!

Kus Nicole

Je kunt er niet even snel tussenuit om naar een drogist te rennen en Rennies te halen? Vanillevla schijnt ook te helpen, maar dat moet je ook maar net tot je beschikking hebben...

sterkte, Nynah

Hoi Nicole,
Ik ben maagpatient en heb zonder mn medicijnen eigenlijk altijd last van maagzuur. Nu net zwanger en dus moeten mn medicijnen aan de kant...hellup... lk snap dus wat je voelt.
Ik heb van de gyn Maalox gekregen, dat kun je zonder recept bij de apotheek (of drogist?) halen em het helpt wel iets bij mij. Dus als je normaal geen last hebt, denk ik dat dit bij jou vast en zeker wel zal werken.
Bij mij werkt pepermunt juist altijd averechts. Appelsap werkt vaak wel en een slap kopje kruidenthee, geen gewone thee want daar zit theeïne in (net als cafeine) en ook dat werkt bij mij averechts.

Hallo lieve meiden!

Bedankt voor jullie tips!
En Dan, wat vervelend zeg dat je hier constant last van hebt. Maar Maalox heb ik genoteerd hoor, want ik merk nu wel dat ik er steeds vaker last van heb.
Ik ben bang dat een pepermuntje bij mij inderdaad ook averrechts werkt, hahaha! Want na dat pepermuntje werd het alleen maar erger. Ik heb net een kop rooibosthee gehad en mijn collegaatje heeft van die honingsnoepjes. En waar het nou aan ligt weet ik niet maar ik geloof dat het nu wat begint te zakken.
Thanx!

Nicole xxx

Ha,

Ik ken het probleem en word er echt gek van.
Ik heb meerdere middeltjes geprobeerd: Regla PH (vloeibaar), Gavoscon (anijs, ook vloebaar) en nu heb ik Antagel. Het help wel, maar tijdelijk.
Pas als je bevallen bent dan gaat het pas echt weg, althans bij mijn vorige kindje.

Sterkte,
Beatrijs

Terug
Bovenaan