SPOED vraag!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik moet straks naar de tandarts voor een nabehandeling van mijn wortelkanaal. De vorige keer een wortelkanaalbehandeling gehad en een noodvulling gekregen. Nu gaan ze vlgs mij de definitiefe vulling er op zetten.

Maar...

Nu heb ik 1 dezer dagen mn nod en stikt het van de vage klachten.
Stel ik ben zwanger... kan ik dit dan gewoon ondergaan?????
Ik KAN dus gewoon niet zonder verdoving, en er moet bij mij vaak extra gespoten worden omdat het vaak niet goed werkt.

Hoop dat iemand dit weet.

x mamaloe

Toen ik deze week mijn dokter belde om te zeggen dat ik positieve test had gehad. Zei zij ook dat ik het bij de tandarts moet melden ivm idd behandelingen die eventueel zouden kunnen gaan plaats vinden.
Dus misschien is het verstandig om het aan je tandarts te melden.
suc6

Hoi!

Voor zover mij bekend is kan het gewoon hoor, die verdoving.
Maar leg het voor de zekerheid even bij je tandarts voor.

Succes!

Zonneke

Hoi!

Je kunt gewoon de behandeling door laten gaan. ik heb zo'n zelfde behandeling gehad bij de zwangerschap van mijn eerste. De verdoving kan geen kwaad, dat mag. Je kunt alleen geen foto's  laten maken! Geef het voor de zekerheid gewoon even door aan je tandarts dan ben je in ieder geval gerust!

Succes bij de tandarts!

liefs,

Ginger

Nog even iets. Als je de wortelbehandeling al gehad hebt, hoef je toch geen verdoving meer? Als het goed is, voel je in die tand helemaal niets meer.

Groetjes,

Ginger

Nog een keer hoi!

Zie: www.tandartsplein.nl ( dossiers, scrollen naar beneden bij zwangerschap!)

zonneke

quote: ginger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-05-2007 09:19:01'));

Nog even iets. Als je de wortelbehandeling al gehad hebt, hoef je toch geen verdoving meer? Als het goed is, voel je in die tand helemaal niets meer.

Groetjes,

Ginger

Dat is het punt nou net, ik weet niet of alles wel goed gegaan is omdat ik nu na 2 maand nog steeds last van die tand heb.
En ik sterf echt duizend doden als ikgeen verdoving heb...
Heb nu al last van klotsende oksels...zucht...
Heb de tandarts al gebeld, ze bellen me strax trug.

x mamaloe

(en geweldig al die vlotte reacties!!!!!!)

Terug
Bovenaan