Spoedje! Nog niet afgekoelde melk: wel/geen koelelement in tas?

Ik ben op werk begonnen met kolven. De melk staat net in de koelkast, maar moet ook naar een andere locatie. Ik ben bang dat het gaat bevriezen met een koelelement erbij in en dat dat nog niet kan/mag, omdat het nog niet is afgekoeld. Wat is wijsheid?<br />
 
Sowieso kan je de melk ook 4 uur buiten de koelkast bewaren... Dus ik zou het gewoon zo meenemen en dan daar weer in de koelkast zetten.. Je zal vast niet al te lang onderweg zijn, toch? Dit is mijn eerste ingeving, hoop dat je er iets aan hebt, het nog op tijd is en het klopt ?
 
Dankjewel! Heb het inderdaad zo gedaan. Nu is de koelkast hier niet op en top, dus heb m’n koelelement er daar maar bij ingelegd ;) dankjewel voor je snelle reactie!
 
Ik heb altijd het tasje met koelelementen en flesjes en al in de koelkast staan. Zo kan ik niets vergeten ?
 
Ik heb nog nooit gehad dat het met een koelelement erbij ging bevriezen. Ik deed altijd na het kolven het flesje in een koeltasje met een koelelement. Dan deed ik het koeltasje weer in mn eigen tas zodat ik het niet zou kunnen vergeten. En dan thuis meteen in de koelkast of vriezer.
 
Terug
Bovenaan