A
Anoniem
Guest
Graag zo ik wat info willen over het spoelen van je vagina. Ik zou graag dit eens willen doen, maar weet ook dat het vaak wordt afgeraden omdat je dan het erger maakt. Omdat uit vroegere z.h. onderzoeken bleek dat mijn man en ik beide gezond zijn.Ik heb alleen nog nooit een samenleveningstest gehad. Nu ik na anderhalf jaar nog niet zwanger ben ( ben al wel mama) denk ik weleens dat de zaadjes er gewoon niet door komen!
Wie weet welk merk ( mag dus niet zaaddodend zijn!), waar kan je het kopen ( of is het alleen bij de huisarts te verkrijgen) en hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Of zijn er testen die je zuurgraad meten ofzo. Het z.h. dossier is al heel lang dicht, maar ik zou zo graag een broertje of zusje voor ons kindje willen hebben.......
Wie weet welk merk ( mag dus niet zaaddodend zijn!), waar kan je het kopen ( of is het alleen bij de huisarts te verkrijgen) en hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Of zijn er testen die je zuurgraad meten ofzo. Het z.h. dossier is al heel lang dicht, maar ik zou zo graag een broertje of zusje voor ons kindje willen hebben.......