spoken 's nachts

A

Anoniem

Guest
hoi!

Misschien hebben jullie dit ook meegemaakt met jullie kindjes en kunnen jullie me tips geven. Mindy heeft eigenlijk altijd goed geslapen 's nachts totdat ze 1 is daarna is ze 's nachts een beetje aan het spoken gegaan. Dan begint ze te huilen en is ze weer even stil en dan begint het weer en dit gaat dan 2 uur door. Af en toe hielp het als ik even ging kijken en weer goed legde en onderstopte maar meestal begint ze na een tijdje weer. Iets te drinken geven helpt ook niet. Het CB zei dat ze nu gaan dromen maar ik vraag me af of het hier aan ligt omdat ze dus aan de gang blijft.
Ik word er zelf ook niet echt vrolijker van dus als iemand tips heeft graag!!!! Hoop dat dit gewoon een periode is en dat dit weer (snel) overgaat.

Groetjes Michelle

Ja hoor, hier DE tip!
- DEUR DICHT DOEN!

Klinkt raar. Kian is ook gaan spoken. Om 4 uur wordt ie wakker en dan is ie wakker tot een uur of 5. Hij zingt, gilt, speelt, lacht, jammert ... en valt weer in slaap. Als ie echt gaat huilen dan ga ik 'm z'n speen brengen, maar de rest negeer ik. En als de deur dicht is hoor je maar de helft. (en dat negeren went snel hoor)
Alleen echt huilen negeer ik niet, maar de rest wel.
Succes ermee!
Liefs Nelleke

hihihi de deur zit al dicht bij ons, alleen hebben wij wel de babyfoon nog langs het bed staan (ja we zijn echt erg hahaha) ik heb me ook voorgenomen dat die ook echt op de allerzachtste stand gaat (ben toch bang dat ik ze anders helemaal niet hoor) en ik denk dat ik haar ook maar een winterslaapzakje aan ga doen, misschien heeft  ze het wel koud???!

Heb je een villa in wassenaar?
Zo nee, dan hoor je haar echt wel als ze echt huilt hoor!
Dus ik zou die baby-foon maar eens lekker uitzetten!
Heel veel sterkte!

Hier een klein beetje hetzelfde verhaal, wij negeren het ook gewoon (hij brult nu ook gewoon als ie naar bed moet, en tja dat zal ie toch echt moeten)
alleen als er duidelijk iets aan de hand is, dan gaan we kijken
hoe sneller ze merken dat er niet altijd direct iemand komt kijken, hoe sneller ze zelf weer kunnen inslapen als ze wakker worden

suc6!

groetjes Jenneke mv Ivar (14 maanden)

Terug
Bovenaan