Spoken en dan het liefst als papa en mama nog niet heel lang slapen...

A

Anoniem

Guest
Ja hoor vannacht en gisterennacht weer raak. Feline vond het nodig om te spoken....
Erg vervelend, want ik kon niet uitslapen, moest op tijd naar de VK. Feline heeft wel aso tot half 9 gelegen..

groetjes Maris

Zooooooooooooo vermoeiend!! Enne ik kan eigenlijk nooit uitslapen want als ik al niet werk dan komt Mette wel gewoon vroeg ondanks het spoken. Geradbraakt ben je dan he. Hopenlijk slaapt ze vannacht beter!

gr.Ing

Hoi Ing,

Erg he... En het ging net weer een week goed! En meestal is ze wel gewoon om half 8 wakker, maar ze was zo moe dat ze bleef liggen.
Heeft Mette er ook zo'n last van dat spoken?

groetjes Maris

Mette heeft een paar maanden achter elkaar elke nacht gespookt. En dan ook ECHT gespookt. We zaten zo 1.5 uur op midden in de nacht en waren allebei totaal gebroken!!! Op dit moment gaat het een stuk beter. De ergste droomfase is weer over lijkt het wel. Het is ook wat hoor wat er in die koppies gebeurd.
gr.Ing

Wij hebben het een maand gehad, en nu lijkt het weer te zijn begonnen.... Nu is ze weer beneden (gelukkig is het nu pas 8 uur, maar ik voel al weer een gebroken nacht aankomen.

groetjes Maris

Ja hier ook een nachtbrakertje....
Sarah slaapt werkelijk geen een nacht aan één stuk door...minstens 2 of 3x wakker per nacht en de laatste nachten is ze echt rond 4 uur gillend wakker. En dan dus ook niet meteen tot rust te krijgen......heel zielig voor haar en natuurlijk super vermoeiend voor ons allemaal.

Tamar

Vervelend zeg! Alice heeft ook een paar nachten gehad en vooral savonds dat ze elke keer na een uurtje ofzo weer wakker was. Hier heeft een avond gewoon laten huilen echt heeeel goed geholpen! voel me er wel wat schuldig over maar goed....
Verder is het bij Alice wel van belang dat ze gewoon rond 7.30 uur haar bed uit komt, als ze nog slaapt dan zetten we vast de deur helemaal open en wordt ze binnen 5 minuten wakker. Doen we dit niet dan is het geheid savonds weer mis.

Groetjes Alberdien

Hey Meiden,

Spoken jullie kindjes omdat ze dromen? Ik namelijk afgelopen zaterdag een goede tip gehad....

Een bakje water en een bakje zeezout naast elkaar onder het hoofdeinde van het bedje.....

Een vriendin van mij heeft het geprobeerd en haar kindje sliep de volgende nacht weer lekker door......

Baad het niet dan schaad het niet!

Terug
Bovenaan