spoken

Ik heb nu sinds 2 wkn Ayoub de eetschema op advies van de CB omgegooid en sinds die wordt er gespookt . HELP, advies ...

3:00 +/- 180 cc pap

08:45 fruit flesje ( water , fruit potje ) 240 cc

11:00 30 cc diksap naar bed

14:00 - 14:30 brood soms net geen 2 sneetjes .

tussendoor alleen diksap ong 300 cc

17:30 warm nog een strijd eet niet echt veel en toetje

18:30 wordt die al onrustig voor de fles geef nog papfles met de hoop dat die doorslaapt niet dus . 180cc ong

Op de dag zeker 750 cc aan vocht !

Wat kan ik veranderen of doe ik verkeerd ??
Meestal is die al 16:45 onrustig sids ik eetprogramma heb gewijzigd maar eten ho maar !
Tenzij iets lekkers ..

sorry lang verhaal geworden

Sorry dat ik inbreek, ben een oktober 2010 en november 2013 mama.. Ik lees hier wel eens mee en zag nu je schema staan..

Allereerst was mijn oudste een vreselijk slechte eter. Ik heb daar in het begin een strijd van gemaakt, maar dat werkt niet. Ik liet haar maar.. Als ze niet wilde eten, dan maar niet, maar kreeg ze alleen nog een toetje maar verder niets anders..
Dat hij niet wil doorslapen, komt doordat hij er nu aan gewend is om snachts altijd wat te krijgen. Probeer dat te stoppen en laat hem dan maar huilen. Hartverscheurend kan het wezen, dat weet ik, maar uiteindelijk zal hij in slaap vallen en dan moet je dat alle nachten gaan volhouden!
Ik heb altijd geleerd, een kind hongert zichzelf niet dood!! Je zoon heeft over weinig de controle, behalve over eten en slapen, daar heeft hij macht over en zo te lezen gebruikt hij dat.
Ik kreeg het volgende schema mee van cb, ook omdat mijn dochter zo verschrikkelijk slecht eet en drinkt:
7:30 pap of brood
10:00 fruit
12:00 brood met melk
15:00 drinken met koekje
17:30 warm eten
20:00 fles pap of yoghurt
Vocht krijgt hij zat!!

Nogmaals sorry voor het inbreken, maar herken een hoop!!

Slaapt hij overdag maar 1 keer? je zegt dat hij om 16.45 onrustig wordt, is hij dan niet gewoon moe, en daarna te moe om te eten? Stijn gaat rond 10.45 naar bed en rond 16.00 uur. Dan is hij goed uitgerust als wij gaan eten. Maar op het moment eet hij ook slechter hoor......volgens mij een sprong zo net na het jaar.
Hier:
8.30 uur pap
10.15 uur fruit en diksap (daarna slapen)
12.30 uur brood en melk
15.15 uur diksap en koekje oid (daarna slapen)
17.30 uur warm eten en toetje
19.45 uur melk en daarna naar bed.

pap vult enorm, dus als jij 2x pap geeft op een dag, dan snap ik dat hij de rest van de dag niet zo'n honger heeft.
Ik zou er niet aan beginnen om steeds nog om 3.00 uur een fles te gaan geven......

Lieverd,

Wat vreselijk moeilijk dat het maar zo blijft. Maak er idd geen strijd van hoor. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het een heel vreemd schema vind maar goed.....je probeerd inmiddels ook al alles.

Stop met die nachtfles meid. Hij went daar echt aan. Is makkelijker gezegd als gedaan maar ik ben het wel met ICMF eens, over slapen en eten heeft hij als enige controle.

Ik zou sowieso geen 2 papflessen meer geven en s'ochtends niet startten met fruit maar een boterham en wat gewone melk. Dan wat later op de ochtend fruit en rond 12:00/13:00 uur zijn lunch.

Laat wel voorop staan dat jij NIETS verkeerd doet, jij doet alles met het beste belang voor je kind.

Ons schema:

*06:00 uur brood met (gewone) melk 100cc
*10:00 uur fruit (3 stuks vers) en wat sap
*12:00/12:30 uur brood (2 per kind) en gewone melk 100cc
*15:00/15:30 uur cracker/soepstengel en sap
*17:45 uur warm eten en wat drinken (water oid)
*19:00 uur fles 180/6

Dean en Jack krijgen nog geen toetje, daar gaan we mee beginnen als we de laatste fles gaan afbouwen.

Dean en Jack slapen rond 09:00 uur ongeveer een uurtje totaan het fruit en de middag verschilt. Meestal zo van 13:30-15:00 uur maar soms zijn het ook maar hazenslaapjes hoor. De nachten zijn helaas bij ons ook niet ideaal, ze zijn vaak tussen 04:00/05:00 uur al wakker maar we staan echt oas om 05:30/06:00 uur op.

Succes meis. Liefs Lynn.

Dank voor de reacties , het probleem is dat hij altijd slaapt rond 11:15 tot 14:00 en dat de lunchtijd al om is ?

Kun je het niet een half uurtje rekken? Dat je om 11:30 luncht en 11:45/12 op bed? Zo kom je steeds een stukje dichter bij jou eet tijden.

ICMF lief dat je inbreekt en voor de tips xxx ,

Cloewja denk dat die om die tijdstip nog geen trek heeft gezien die al fruit krijgt en sap ?

Ik ga denk ik morgen even met het CB bellen , vannacht water geprobeerd paar slokjes .
Trapte er niet in krijsen doet die nooit ik kan dat niet lang aanhoren . Dus toch weer de fles 200 op .

vandaag om 8:30 wakker !!
Had gister tussen de middag warm gegeven en avond beetje warm toetje en daarna melk !

pff blij 1 dag doorgeslapen ..

Terug
Bovenaan