Spontaan zwanger na mislukte Icsi's

hoi hoi!

na een lange tijd van proberen kwamen mijn vriend en ik bij de fertiliteitskliniek terecht. Hier kregen we na onderzoeken te horen niet zonder hulp zwanger te kunnen raken waarna we het Icsi traject in mochten. Bij de 2e Icsi bleek er bij mij een probleem te ontstaan omdat mijn eicellen niet rijp waren, tot een tp zijn we niet gekomen. Erg teleurgesteld kozen we ervoor om het traject even te pauzeren en richtten ons op alternatieve zorg: Chinese kruiden en acupunctuur om wat rust te krijgen en mijn lijf weer in balans te brengen (want jeetje, die hormonen!!! Hahaha). In maart was ik overtijd, en ondanks dat ik niet durfde te hopen een test gedaan... En OMG!!!! Spontaan zwanger!!! Hoe bizar!!! Dolgelukkig maar ook helemaal in de war! Voelde namelijk  toch ergens als een soort van 'mindfuck'.

Ik ben erg benieuwd naar de ervaring van anderen... Hoe is dit voor jullie?

SuperblijeM

<p style="text-align: left;">Hoe ironisch...</p>
<p style="text-align: left;">wij zijn in totaal al 4 jaar bezig met zwanger worden, na 3 jaar zelf proberen zijn wij bij de fertiliteit kliniek terecht gekomen.</p>
<p style="text-align: left;">na een jaar lang mislukte Iui pogingen</p>
<p style="text-align: left;">hebben wij een pauze ingelast.</p>
<p style="text-align: left;">gestart met voedings supplementen en juist die maand spontaan zwanger geraakt ,we zijn nu 7+3 weken</p>

Wauw!!! Gefeliciteerd!!! En is dit ook je eerste zwangerschap?

Hoe was het voor jullie om na die behandelingen ineens spontaan zwanger te raken?

Terug
Bovenaan