sport en mannen

Wat voor sport doen jullie mannen en wanneer doen ze dat?

Mijn man tennist in het voorjaar en de zomer. Doet dan ook mee aan de competitie en is dan een hele dag daarmee bezig. Ik ga dan soms wel kijken met de kids.
Nu is ie begonnen met fitness. Dat kan hij doen wanneer het uitkomt met zijn werk.

Ben benieuwd of jullie mannen sporten en wat ze doen en of jullie dat leuk vinden of saai of wat dan ook!

Groetjes Babybelle

Die van mij sport niet, we gaan wel lekker fietsen met het gezin in t voorjaar.
En hij heeft vroeger gebadmintont en gezwommen, en zwemmen doe we nu ook nog wel eens.

groetjes Maris

Mijn man loopt hard. In de pauze op zijn werk, met een groepje. 2 keer in de week.

Zijn beste vriend gaat van de zomer bij ons in de buurt wonen, dus dan gaat hij ook met hem samen lopen.

Marc heeft toen we elkaar net kenden aan vechtsport gedaan, maar inmiddels is hij daarmee gestopt. Hij gaat nu naar de sportschool om te fitnessen, maar door zijn hernia is het allemaal wat minder fanatiek geworden.

groetjes Tamar

Mijn vriend die voetbalt en speelt in het 1ste elftal hij gaat elke dinsdag en donderdagavond trainen op zondagmiddag heeft hij zijn wedstrijd dan ga ik weleens kijken met Luna en ze gaat papa dan hard aanmoedigen en roepen haha!!

Ook mijn vriend doet aan voetbal. Hij gaat wel stoppen na dit seizoen omdat hij het niet meer in kan passen bij ons drukke gezinnetje en gaat dan weer fitnessen!!

Groetjes Martine

Mijn vriend duikt,Iedere woensdag in vanaf de herfst tot het voorjaar in het zwembad oefenen en af en toe buiten duiken enin de zomer elke woensdag buiten duiken. dat is ook leuk om mee te gaan af en toe..

groetjes mascha

Terug
Bovenaan