Sport

Beetje stom...ben sinds een half jaartje aan het hardlopen, ongeveer een half uur per keer twee keer in de week,
Daar ik zes mk heb gehad, (heb translocatie chromosomen) ben ik gewoon heel onzeker.
Vanmorgen gewoon wezen hardlopen, toch behoorlijk last van mijn onderbuik en liezen, toch maar na 20 min gestopt, ging eigenlijk gelijk beter..
Voel me sinds vandaag wel misselijk, dat ken ik eigenlijk van geen enkele zwangerschap...
Misschien verjaardagskado...ben 38 geworden....OUD!
Zo, ff van me af gekletst.
Xx
 
Als eerste gefeliciteerd met je verjaardag en je zwangerschap.

Volgens mij kan hardlopen als je dat gewend bent geen kwaad. Ik had zaterdag een poets aanval waarbij ik zeer uitgebreid het hele huis na ging zuigen. Hierbij kreeg ik ook een zwaar zeurend gevoel in mijn liezen en bij mijn schaambeen. Volgens mij is dit gewoon bandenpijn van de groeiende baarmoeder.
Als je jezelf zorgen maakt zou ik gewoon een verloskundige praktijk opbellen want zijn kunnen je meteen een antwoord geven.

Succes!
 
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Je bent zo oud als dat je jezelf voelt toch! Ik moet zeggen bij mij is dat niet heel best nu haha voel me echt een oud wijf. Ik ben ook ontzettend misselijk en beroerd.. en heb geregeld krampen en bijna de hele dag door buikpijn.. bij mijn vorige zwangerschap (v d miskraam) was ik alleen moe verder helemaal nergens last van) dus het zijn wel tekenen dat het ukkie hard aan het werk is met groter groeien...
 
Ik heb gehoord dat wandelen goed is voor zwangere vrouwen, en hardlopen minder, maar weet niet hoe dat zit als je het al langer doet..zou je idd aan je verloskundige/gyn kunnen vragen..als je er zo last van heb kun je miss lekker een stuk wandelen..
 
Terug
Bovenaan