Sporten en ivf/icsi

Hoihoi,
Even een vraagje, want iemand heeft mij aan het twijfelen gebracht. Ik ben nu aan het spuiten voor icsi, moet maandag met de puregon beginnen dus ik mag nog even.
Zeker in deze tijd weer vind ik het zalig om te sporten. Even verstand op nul en lekker in de sportschool me uitleven. Nu doe ik ook altijd mee met het buikspier kwartierje. Bij mijn weten geen enkel probleem in deze periode. Uiteraard straks na de terug plaatsing is dit afgelopen en stop ik er ook mee. Nu werd mij vanmiddag verteld dat dit niet verstandig is nu...En waarom wist ze eigenlijk niet...
Heeft iemand van jullie advies? Heel graag, dank je!

Hoi

Ik heb ook toen ik met ivf bezig was het advies gekregen om vooral door te gaan met sporten en de rede die ik toen kreeg is dat het afleid en dus ook ontspant. Door de goede doorbloeding in je lichaam zou dat ook goed zijn voor de innesteling.
Ik hoop dat je iets met dit antwoord kan.

Groeten

Lydia

Bedankt voor je bevestiging. Juist de afleiding is op deze momenten juist zo prettig. Dat dit bevordelijk zou zijn voor de innestelling wist ik trouwens niet maar in ieder geval bedankt voor je antwoord!

Terug
Bovenaan