sporten in de zwangerschap maar nooit beweging?!

hoi meiden ik ben nu precies 26 weken zwanger, en ik heb in heel me zwangerschap geen beweging gehad, ik werk niet. maar af en toe spring ik een keertje op de fiets of ik loop naar de stad toe,maar morgen heb ik voor het eerst zwangerschapzwemmen. zou het wel goed zijn om ineens zo te bewegen ik bedoel ik ben absoluut niet lui maar krijg ik dan niet eens te veel van het goede? bedankt voor jullie reacties!. xxxxxxnellie
 
Hoi,

Zwangerschapszwemmen is een echte aanrader hoor! Ik heb het bij de oudste twee ook gedaan, en ik ben ook geen fanatiek sporter hoor! Het zwangerschapszwemmen is ook aangepast aan de zwangerschap, en alles doe je evt. in je eigen tempo. Vooral als je buik wat zwaarder wordt is het heerlijk om je in het water te bewegen (het water "draagt" je buik als het ware). Ik vind het jammer dat hier in de buurt (ik ben verhuisd) geen zwangerschapszwemmen gegeven wordt.
Nou, lekker gaan genieten hoor van dat zwangerschapszwemmen. Misschien laat je nog een keer horen hoe het was de eerste keer?

Groetjes, Hille
 
Hoi,

beweging is juist goed tijdens de zwangerschap! Zwangerschapzwemmen is helemaal een aanrader idd (zoals bovenbuurvrouw al zei) Het enige wat je niet moet doen tijdens zwangerschap zijn buikspieroefeningen. Voor de rest kan je (bijna) alle sporten gewoon blijven doen (niet als je op boksen ofzo zit natuurlijk!)

Groetjes Brenda
 
Terug
Bovenaan