sporten jullie nog?

Goedemorgen dames,
Het eerste discussie punt hier met manlief is sport, hij vind het maar eng en ziet liever dat ik maar suf beetje ga wandelen. Terwijl ik gewoon door wil gaan met aerobics en beetje krachttraining. Ik heb overal gelezen dat het geen kwaad kan en dat je door mag gaan. Desondanks vind ik het ook best eng (invloed van mijn man ?) Ik wil deze zwangerschap toch proberen de kilos te beperken 20 kilo aankomen is echt geen pretje vooral als je er 15 zwaar af moet trainen:/

Wat denken jullie en wat zijn jullie van plan?

zelf zou ik niet echt buikspieroefeningen gaan doen, maar gewoon sporten om fit te blijven is alleen maar goed!
ik ben mijn vorige zwangerschappen zwangerfit gaan doen, denk dat ik dat deze keer weer ga doen.
ik sport namelijk sowieso niet echt ;)

Ik heb mijn vorige zwangerschap wel geprobeerd te blijven sporten, heb toen wel extra begeleiding gevraagd. Helaas lukte het mij niet om het vol te houden.
Ik zou zeggen probeer het gewoon vol te houden maar luister wel naar je lichaam. En weet dat je niet moet opbouwen.
Succes.......

ik loop hard.. nou ja, hard.. ;)
maar ik heb het aan de vk gevraagd en ze zei dat zolang ik me er goed bij voel, ik gewoon kan blijven gaan. Wel goed naar je lichaam luisteren en het tempo misschien iets aanpassen..
ik zie wel hoe het gaat lopen. Luister vooral naar je eigen lichaam, en ga natuurlijk geen gekke dingen doen.

Oke verschillende meningen dus, ik ga idd niet gek doen maar wil toch blijven sporten voel me daar heel lekker bij. Misschien heel stom maar maak me nu al zorgen over de extra kilos...

Succes allemaal

x nadine

ik ben gister voor het eerst wezen trainen (hardlopen) sinds ik het weet. Beetje spannend wel, terwijl het voor de kleine volgens mij helemaal niks uit maakt. Ik was hele dag doodmoe, maar toch maar gegaan. Geeft ook wel weer energie

Ik ook sinds Ik het weet aan het hardlopen.
Ik heb juist gelezen op internet dat dat beter is voor het kindje en die er dan later een beter ontwikkeld spieren gestel Door krijgt.
Dus ik ga gewoon Door. Ook al ben ik moe en doen mn borsten er pijn van haha. Alles voor de kleine

Terug
Bovenaan