Sporten na ovulatie?

<p>Ok, ok, met in gedachten wat ik altijd heb meegekregen ‘domme vragen bestaan niet’ ;-) ga ik mijn vraag toch stellen hier:</p><p>Hoogstwaarschijnlijk heb ik gisteren mijn eisprong gehad. Mijn partner en ik hebben gemeenschap gehad. Nu wil ik vandaag gaan hardlopen, maar vraag ik mij af of dat nadelige gevolgen zou kunnen hebben voor een eventuele bevruchting. Ik kan het me niet voorstellen, maar sinds ik al maanden probeer zwanger te worden ga ik me dus ook dit soort dingen afvragen :-S</p><p>Lees graag hoe jullie hierover denken…</p>
 
Nee hoor, dat heeft echt geen invloed. Ik snap wel hoor, dat als je al een tijd bezig bent de omstandigheden zo optimaal wil maken en je zulk soort dingen af gaat vragen. Maar vooral lekker gaan sporten. Een gezond lichaam is belangrijk! 
 
Ik zou het gewoon doen. ;) Dat wil zeggen, hardlopen is sowieso niet mijn sport, maar ik ben gewoon blijven sporten en bewegen, tot mijn lijf vanwege de zwangerschap vanzelf grenzen aangaf (helaas was dat bij mij vanwege bloedarmoede met een week of 5 al...). Mocht je een punctie/terugplaatsing hebben gehad in een IVF/ICSI traject oid dan ligt het misschien anders, maar zolang je daar niet mee bezig bent en je je fysiek in staat voelt om te sporten dan zou ik dat gewoon doen. 
 
Terug
Bovenaan