Sporten!!!

He lieve Meiden,

Na zolang gepraat te hebben om weer te gaan beginnen met sporten!! Is het zover ik ga zo naar de sportschool en heb er heel veel zin in om mee te beginnen. Voordat ik zwanger werd van ons eerste kindje was ik ook lekker aan het sporten in de sportschool, dus wie weet brengt het wel weer geluk. Las ergens dat het zo wie zo erg goed is voor de doorbloeding en dat zwanger worden dan makkelijker lukt.

Daarna ga ik bij een vriendinnetje langs, want haar zoontje is alweer 1 jaar geworden, wat gaat de tijd hard zeg.

Tot later lieve meiden,

Liefs, Mick

Hoi Mick!
Goed idee dat sporten! Ik ben net terug van de sportschool en ik ga altijd 2 keer per week 2 uur waarvan een kwartier powerplaten. Wordt je lekker 'strak' van zeggen ze dus dat is mooi meegenomen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er soms wel heeel erg toe moet zetten hoor maar als ik eenmaal ben geweest is het wel heeeeeeeerlijk.
Kan nooit kwaad bij zwanger worden het zou best eens kunnen van die doorbloeding.

Veel plezier vanmiddag bij je vriendin!
Liefs Inge

Heeeee Mick,

Goed idee hoor, sporten. Ik heb me voorgenomen, als mijn buik weer mee wil werken, om drie keer in de week te gaan joggen. Ik weet niet waar ik de moed vandaag moet halen, maar heb het plan.

Ik had overigens mijn mobiel thuis gelaten uit Spanje, mijn schoonouders hebben gewoon een telefoonverbinding, dus ik dacht: even geen mobiel mee... vandaar geen sms. Misschien zie ik je vandaag nog op msn?

liefs Lara

Terug
Bovenaan