sporten

Hoi Moeders,

Ik heb na mijn bevalling een Menschendiecktraining gedaan, maar voel me nog lang niet fit.
Welke sport is aan te raden???? Aerobics en dansen vind ik leuk, maar dat ik te veel hupsen en springen.

Tips????
 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik ben bevallen (22-06-2004), en ik ben nu weer actief bezig met sporten. Eerder ging ik nog wel eens een flink stuk wandelen en soms met de oudste fietsen (mijn man was dan bij de jongste), maar dat zet niet echt zoden aan de dijk.
Een maand geleden hebben wij een eclipstrainer gekocht en op zolder neergezet. Nu sta ik daar om de dag in ieder geval een half uur op. Ik merk al dat mijn conditie vooruit gaat, en me fitter begin te voelen.
Het is natuurlijk niet heel goedkoop in aanschaf, maar wanneer ik zo vaak naar een sportschool zou gaan, dan heb ik dit apparaat er in 3 maanden uit.
Voordeel is ook dat ik altijd erop kan staan, ik hoef geen oppas te regelen en ben geen tijd kwijt met reizen.
Voor mij op dit moment ideaal.
Of het nu echt leuk is....muziek erbij aan, verstand op nul en trainen maar!!

groetjes,
Willemijn
 
Hoi Willemijn,

wij zitten om dezelfde redenen ook aan de aanschaf van een eclipstrainer te denken. Mag ik vragen welke jullie hebben en hoe die bevalt?

gr Erenien
 
Ik weet zo niet welk merk het is. Wij hebben hem bij de Karwei gekocht. Het is er een met een groot luchtwiel. Dit zijn meestal de goedkoopsten. Het bevalt goed. Mijn conditie gaat echt vooruit en ik wordt al wat strakker. En ik ben nu zo'n 3 weken intensief bezig (3/4 x per week min een half uur).
Wij hebben er destijds 100 euro voor betaald. Je ziet ze eigenlijk overal wel in de aanbieding.
Succes!
 
Wat dacht je van " Bodybalance".
Deed hieraan al voor de zwangerschap en heb het nu 6 maanden na de bevalling weer opgepakt. Lekkere muziek, soort van poweryoga. Je lijf wordt er flexibeler en leniger van en ook je geest komt er, is mijn ervaring, van tot rust. Is minder " vaag" dan dat het klinkt. Probeer het eens.
 
Terug
Bovenaan