sporten

Nou ik ben er niet zo van maar het moet! Mijn buik is nog steeds erg blubber ook al ben ik op 1kilo na weer op mijn oude gewicht maar ik wil er nog zeker 5 kilo af en een strakkere buik. Maar om nou naar de fitness te gaan ofzo... het is eigenlijk niks voor mij.
Hebben jullie tips?

Groetjes Kirsten

Je kan natuurlijk zelf thuis oefeningen doen, maar daar moet je echt super veel disipline voor hebben.
Je kunt gaan hardlopen....ik doe dat ook en ik vind het ideaal. Ik kan gaan wanneer ik wil en hoe lang ik wil. In het begin is het zwaar en niet leuk. Maar zodra je vaker gaat en doorzet (en het resultaat ziet) wordt het steeds leuker.
Daarnaast ga ik ook 1x per week spinnen (fietsen) in de sportschool. Dat is ook super vermoeiend en ik heb ook bijna nooit zin, maar als ik weer geweest ben ...whahah...dan voel ik me super.

Het moeilijkste is denk ik jezelf er toe zetten en blijven gaan.
Als je eenmaal merkt dat je je er beter doorgaat voelen en dat je figuur beter wordt dan krijg je vanzelf meer zin om vol te houden.

Misschien kan je samen met een vriendin gaan....dan kun je elkaar stimuleren!

Nou succes en geloof me.....het werkt echt! En je zult je er echt lekker door gaan voelen!

Hoi,

Ik ga sinds kort op donderdagavonden aquarobiccen met een vriendin. Heel tuttig maar toch. Je bent in beweging, werkt een beetje aan je conditie en het is best heavy. Dit is echt mijn avondje. Als één van ons beide ongesteld is gaan we niet het zwembad in maar doen we iets anders leuks/gezelligs. Ik ben blij dat ik het met iemand samen kan doen want in mijn eentje weet ik het wel; dan ga ik 3 x en dan hou ik het voor gezien!

Grtz. Poppetje71

Hoi,

Ik begin deze week weer na lange tijd met sporten. Ik ben gelukkig alweer een lange tijd op mijn eigen gewicht, maar mijn buik is echt nog heel flubberig.
Daar zie ik mij dus van de zomer niet mee in bikini als ik er niks aan ga doen haha..

Ik ga  twee keer  in de week weer sporten en wel  Body pump en Body step.
Ik hik er weer eventegenaan, maar zodra ik straks weer bezig ben vind ik het heerlijk!
Lekker weer mijn eigen avondjes en daarna nog wat drinken aldaar..

Heb d'r zin in!

Esmé mv Kay

Heb je vriendinnen/kenissen die al een sport beoefenen?
Met z'n tweeen is leuker als alleen.

Ik ben sinds 3 weken aan het fitnissen.
Mijn vriendin doet dat ook, gezellie kletsen tijdens het fietsen. En mijn broertje sport er ook, ik kom dus mensen genoeg tegen die ik ken..

( en ik ben al 3 kilo afgevallen in 3 weken.. maar heb nog een lange weg te gaan)
(sport wel 3x per week)

Terug
Bovenaan