A
Anoniem
Guest
misschien een pijnlijk onderwerp, maar ben toch benieuwd naar jullie sportactiviteiten. Voor mijn zwangerschap was ik redelijk sportief: 2x per week ging ik ongeveer een uur hardlopen en tijdens mijn zwangerschap heb ik wekelijks veel gewandeld en gezwommen. Sinds de bevalling doe ik niets meer, behalve dan de wandelingen die ik met mijn zoontje maak. Tot nu toe had ik het borstvoedingsexcuus: ik vond het nu eenmaal niet prettig om met die volle, zware borsten te gaan hardlopen. Nu de borstvoedingsfase voorbij is, is er geen excuus meer. Op zich wil ik graag weer hardlopen, maar wanneer dan?! Het is nu al zo druk en ik ben 's avonds blij als ik niets hoef!! Bovendien sport mijn man ook 2x per week en we kunnen niet samen de deur uit. Als ik dan ook nog eens 2x per week ga sporten, zien we elkaar dan nog?? Maar ik voel me wel een zoutzak en wil weer wat strakker in het pak! Ben tijdens mijn zwangerschap 20 kilo aangekomen en alle 20 weer kwijt, maar mijn figuur is wel anders: d'r hangt meer buik en ook op mijn heupen leeft het ineens!
Hoe gaat dit bij jullie?
groetjes Mie
Hoe gaat dit bij jullie?
groetjes Mie