Sporten

Normaal sportte ik 3 à 4x in de week, voornamelijk Steps. Nu ben ik al die tijd dat ik zwanger ben (en gewoon flink gaar) nog maar 1x naar de sportschool geweest. Ik ging voor de Pilates. De les zelf was wel erg fijn, de juf zelf kon goede aanwijzingen geven omdat ze zelf ook zwanger is, maar wat een spierpijn de volgende dag! Vooral mijn heupen deden zeer. Haha! Toch ga ik vanavond weer voor poging nummer 2. Nu ga ik voor mijn vertrouwde Stepsklasje. Ik zal de step in de laagste stand zetten en rustig aan doen, hoor! Zijn jullie nog in staat om je naar de sportschool te slepen? Ik hoop dat ik er de komende tijd weer meer energie voor krijg!
Groetjes, Quiqui (11wk2dgn)

ben al een klein jaartje niet meer aan te sporten, maar kan me voorstellen dat je daar deze tijd geen energie meer voor hebt!
Ik had met de zwangerschap van mn zoontje ook de eerste 3maanden geen energie, (nu sportte ik 1x in de week) dit heb ik lekker volgehouden tot 7,5-8maanden en vond t heerlijk!
Hopenlijk krijg je snel weer energie, want tis heerlijk om energie te krijgen van het sporten toch?

Groetjes Saskia (12wk)

Heb net een berichtje over sporten op het zwangerforum gezet. Ik doe op het moment echt helemaal niets en daar word ik echt lusteloos van. Wil gewoon weer iets gaan doen, maar weet helemaal niet wat. Het liefste zou ik denk al gaan zwangerschapsgymen of zwangerschaps yoga-en, maar daar ben ik volgens mij nog te vroeg voor.

Het is inderdaad heerlijk om energie te krijgen van het sporten, ik mis dat echt...

Lfs,
Lineke

Goedemiddag!
Ik hoor eigenlijk op het mei-forum maar ik zag jullie berichtje over sporten en ik wil er toch graag op reageren.
Ik heb tot 13 weken niets kunnen doen qua sport omdat ik te moe was 's avonds na een dag werken.
Ik heb mijn total bodyworkout en steps opgegeven en ik yoga nu 1 a 2 uur per week!
Dat is heerlijk en echt een aanrader!
En lineke; de meeste sportscholen kunnen aangepaste oefeningen geven zodat je meteen al rekening houd met het feit dat je zwanger bent en dat je het zo lang mogelijk vol kunt houden.
Ik ben nu 23 weken en ik ga nog steeds met heel veel plezier en het gaat prima!!
Succes dames!

Ik doe aan turnen en heb van de week gezegd dat ik voorlopig niet meer kom, uiteraard mag ik gewoon blijven sporten, maar omdat mijn zoontje dysmatuur was bij zijn geboorte ben ik er nu van bewust dat ik totaal niets met mijn buikspieren mag doen en onbewust gebruik je die wel heel vaak op een dag!! Daarnaast ben ik de hele dag door misselijk en heb ik totaal géén energie om uberhaupt nog erheen te gaan. Ik hoop wel dat ik straks weer iets meer energie krijg, want dit vind ik echt niet leuk!!

Groetjes
Angel

Lieve allemaal,
had op het zwangerforum ook al heel veel reacties gekregen over mijn vraag over het gymen of yoga. Denk toch inderdaad dat ik voor yoga ga in combinatie met zwemmen. Ik moet gewoon weer wat gaan doen, ben 's avonds ook echt uitgeput, maar van sporten ga ik vast en zeker weer meer energie krijgen.

lfs
Lineke

Terug
Bovenaan