Sporten

Hoi hoi,

Ik vroeg me af of jullie sporten en hoe lang jullie dat hopen vol te houden.
Ik doe 2x in de week aan Zumba, ik merk dat het nu al niet meer zo wil i.v.m. moeheid, maar ik wil zo graag doorzetten....
Ik ga denk ik wel naar zwangerschapszwemmen, omdat ik met mijn lijf moet blijven bewegen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/gedachten haha

Hey,

Misschien omdat je in de eerste 12 weken zit, ben je sneller moe. Je zult zien dat het daarna wat beter gaat. En anders doe je het rustiger aan... ga dan lekker op de fiets of op de loopband of doe niet alles meer van zumba... lekker in je eigen tempo.

trouwens een multivitamine met omega 3 en visolie kan goed helpen tegen vermoeidheid!

Hier hetzelfde probleem, ik sport ook 2x per week en speel daarnaast nog competitie met veel fysiek contact. Ik ga daarmee door totdat het niet goed meer voelt. Dan ga ik lekker aanmoedigen.

Hoi,
Ik hoor eigenlijk niet op dit forum thuis, maar wilde toch even reageren.
Ik sportte zelf ook 2x in de week (atletiek, met name springnummers) behoorlijk fanatiek. Ik vond het heerlijk dat ik hier lang mee door heb kunnen gaan. Tot 7 maanden heb ik gesport. Bij mij ging dit gewoon goed, ik kon vrijwel alles nog doen, alleen wat problemen met hardlopen, maar springen ging prima. Het niveau lag natuurlijk wel een stuk lager.
Ik heb alleen zwangerschapsgym gedaan, maar voor actieve sporters is dit niet echt iets. Bij een volgende zwangerschap kies ik denk ik wel voor een actievere cursus (heb ook ergens gelezen over zwangerschapsfitnes)

Wat betreft vermoeidheid, gewoon op je eigen tempo proberen door te gaan. Bij mij ging voelde het sporten na een paar maandjes zelfs weer wat beter. ik kreeg er meer energie van.

Succes met de zwangerschappen verder!

groetjes
cindy

Volg je lichaam, de ene keer waarschijnlijk nog wel 2 x en de andere keer niet
bij mij op de fitness een dame tot de 8,5ste maand en die had echt een bolle buik hahaha

het is net hoe je het zelf vind

ik heb ooit zwangerfit gedaan, is leuk om in beweging te zijn maar niet voor sportfanaten... dit keer zwangerschapszwemmen en wil gewoon proberen weer te zumba-en

dank jullie wel voor jullie reacties!
Ik ben nu wat minder moe, maar wel snel buiten adem.
De instructrice weet het nu en dat geeft wel een lekker gevoel. Ik mag ook wat eerder zitten woehahaha

Me man en ik geven samen 3 uur Zumba in de week.
Maandag 2 uur en Dinsdag 1 uur.
De dinsdag red ik wel maar Maandag merk ik dat 2 uur wel iets te veel is voor me .
Gelukkig hebben we een assistente die het eerste uur op maandag een beetje overneemt.
Maar ik hoop zo lang mogelijk met zumba kan door gaan dat is gewoon te leuk

Ik zwem tegenwoordig 1x per weer op woensdagavond. Een half uur baantjes zwemmen en daarna nog even lekker ronddobberen in het recreatiebad.
Verder fiets ik overal heen maar na mn werk (kinderopvang) heb ik niet echt puf om nog wat anders te doen. En ik vind het eigenlijk wel goed zo:).

Terug
Bovenaan