Sporten

Even een vraagje. Wie van jullie sport ook nog en tot hoe lang kan je dat blijven doen?
Ik tennis nu nog 1 á 2x per week, maar weet niet of ik me voor het zomerseizoen nog voor een paar lessen kan opgeven. Voel me nu nog super maar merk dat mijn ademhaling aan het veranderen is. Veel van jullie zijn alweer een paar weekjes verder of hebben al eerdere zwangerschapservaring. Iemand ervaring e/o tips?

Hoi,

Ik spin 2x in de week, wel wat rustiger dan normaal, maar zolang je je goed voelt kan je het blijven doen. Maar met tennis weet ik dat niet, dan ren je toch heen en weer over het veld en dat lijkt me niet zo prettig met een dikke buik. Wandelen, fietsen en zwemmen zijn sporten die je nog lang kunt blijven doen.

Sportse!!

Ik fitness...pas dat uiteraard nu wel aan;) iets minder van alles, geen buikspieren meer, en juist wel fietsen en lopen... Was van plan ( als t lukt) om gewoon lekker door te gaan tot het eind;)

Tennis hoort bij de risico sporten als je zwanger bent.Je loopt de kans een harde bal in je buik te krijgen.

Dat staat in de boekjes, ik heb nooit getennist, misschien valt het wel mee!

Ik doe zelf nog Kick n Fun een kruising tussen aerobics en kickboxen. Heel heftig, maar erg lekker om te doen. Ik trap gewoon wat lager en ik heb geen tegenstander, ja een boxzuil, dus ik hoef geen klappen terug te verwachten!

Sporten schijnt heel gezond te zijn tijdens de zwangerschap, als je maar naar je lijf luistert. Sommige gaan door tot de vliezen breken, anderen zijn na drie maanden al klaar. Kijk naar jezelf en overdrijf niet.
Maar geniet wel!!!

liefs Lorelei

Hey
Ik sport ook nog lekker doe aan water spinnen 1x per week Yoga is nu zwangerschapsyoga of te wel dikke buiken yoga geworden daar heb ik echt heel veel plezier aan!!

Hai tennisfanaat,

Bewegen is juist goed voor je. Ik tennis ook nog 2x per week, merk dat ik niet alle ballen meer haal, maar ik ben in beweging. Ik start in April met de competitie en zie wel hoever ik kom..........
Wil eigenlijk ook zomerlessen, maar of dat slim is!

@miekske8 Wil ook kijken hoever ik kom met competitie inderdaad. Hoop 2/3 keer te redden, maar dat zien we wel. Speel dan alleen de damesdubbel, want enkel en mix lijkt me niet zo slim.
Zomerlessen heb ik nu kunnen regelen dat de lessen die ik niet kan volgen doorschuiven naar het volgende winterseizoen, dus helemaal top!
Veel tennis plezier!

Terug
Bovenaan