Sporten

Hey allemaal,

Ik ben benieuwd of er nog meer aanstaande mamma's zijn die aan sport doen. Welke sport doen jullie en hoe lang willen jullie ermee doorgaan?
Ik speel voetbal, maar weet nog niet hoe lang ik ermee door kan gaan. De tijd zal het leren denk ik. Daarna wil ik wel blijven rennen en misschien iets van yoga erbij gaan doen!

Ik ben lui hahaha geen sport voor mij maar ik zal toch moeten bewegen dalijk ben ik big momma dat wil ik ook niet :)

Ik doe fitness 2 x per week een uur.
Snelwandelen op de band, crosstrainer en fietsen en krachtraining.

Ik wil dit zo lang mogelijk blijven doen, hoe fitter, hoe beter!

Met voetbal zou ik wel oppassen! Is toch een risico sport, met tegen elkaar opbotsen, slidings en vallen en evt de bal in je buik.

Overleg anders even met je coach!

Hoi carry86.

ik speel ook voetbal maar als ik jou was zal ik daar maar mee ophouden want je hoeft er maar een harde bal tegen aankrijgen of iemand duwt jou weg dan been je misschien wel de pineut x

Ik ben echt net vorige week begonnen met tennisles... Heb nog 2 lessen, dinsdag en volgende week dinsdag. En dan ook nog gereserveerd voor lessen in september en oktober. Weet niet of ik dat nu af moet zeggen of gewoon moet gaan...

Tennis is geen contact sport, dus ik zou er lekker mee doorgaan zolang je buik niet in de weg zit! Sporten is hartstikke goed voor je kleintje, zolang je je er natuurlijk wel goed bij blijft voelen!

Terug
Bovenaan