Sporten

Hoi Allemaal,

Ik lees vele kwaaltjes. Zelf heb ik er gelukkig niet veel last van.

Ik ga 3keer per week hardlopen en 1 keer per week naar de fitness.
Allen heb ik gemerkt dat ik het veel sneller heet heb en nog meer zweet tijdens het lopen en het voelt zwaarder de laatste week.
De fitness moet ik me echt heen slepen. Ik heb er momenteel helemaal geen puf meer voor `s avonds.

Ik wil het zo lang mogelijk vol houden, om zo fit te blijven en niet teveel aan te komen.

Herkent iemand zich hierin of heeft iemand tips?

Alvast bedankt

die vermoeidheid herken ik wel. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik heel veel gesport, tot zelfs 2 dagen voor de bevalling en ik ben blijven fietsen tot het eind. Ik vond het heerlijk.
Er moest mijn sportpatroon wel aanpassen. Zo ben ik met 30 weken gestopt met tennissen en zumba, en spinning lukte na 32 weken niet meer (kon mn buik niet meer comfortabel kwijt op die fiets). Uiteindelijk bij 38 weken bevallen.
Dus even doorheen en anders even een paar keer overslaan. Over een tijdje heb je waarschijnlijk veel meer energie en zal het sporten wel weer goed gaan (en heb je er zelfs weer zin in)

Je lichaam veranderd en daar zul je vroeg of laat toch rekening mee moeten houden. Buikspieroefeningen zijn op een gegeven moment niet verstandig meer, maar cardio-oefeningen zijn natuurlijk alleen maar goed. En mocht je je bekken gaan voelen: stapje terug doen (rustiger aan) maar wel zachtjes aan doorgaan.

Lijkt me heerlijk om te kunnen, dus geniet ook maar voor mij van al dat bewegen!

Hey Ladies.

Bedankt voor jullie tips. Bij m'n vorige zwangerschap was ik veel zwaarder dan ik nu ben en kwam ik ook nog eens heel kilo`s veel aan. Met gevolg dat ik weinig meer kon en heel erg last van m'n bekken had.

Dat wil ik voorkomen, ik sport trouwens bij een fysiotherapeut met nog 8 anderen, dus die controle is er gelukkig (later) wel.

Ook vind ik het belangrijk dat ik fit blijf, er rent tenslotte een peuter hier rond met heel veel energie.

Terug
Bovenaan