Sporten

Hebben jullie t sporten al hervat?

Ik loop graag hard maar dat is echt nog lastig met de bekkenbodem (ik verlies urine).
Maar gister gesnel wandeld naar mijn ouders (10 minuten) en daar 25 minuten op de hometrainer gegaan en toen weer terug.
Lekker joh!!!!

Voor t eerst sinds 5 maanden weer beetje gezweet.
Echt dat heb ik zo gemist.

Wil dit nu 2x per week gaan doen.
Hopelijk gaat die overtollige 5 kilo er dan ook langzaam af.

Wat doen jullie voor sport?

En moeten er nog veel kilo's af?

Ik ben niet een echte sporter... Skeeler wel graag en heb wel een hometrainer staan, maar deze wordt niet zo actief gebruikt.

Bij mij hoeft er niets af. Ben door de gehele zwangerschap uiteindelijk 15 kilo afgevallen!

Hardlopen! Heerlijk in de buitenlucht!
Voor de zwangerschap 5 keer per week 11 kilometer, maar volgens mij kan ik overnieuw beginnen, ben al blij als ik 2 kilometer haal!

Ben nog niet weer begonnen.... Ik wacht tot de sneeuw weg is! Sneeuw??? ja hier sneeuwt het!

Goed bezig :) Ik ben helemáál geen sporter! Wel altijd grootse plannen maar kom er nooit ver mee ;-) Maaaaaar, omdat ik toch weleens ff een avondje voor mezelf wil, zwem ik tegenwoordig, even lekker een uurtje baantjes trekken, tot nu toe vind ik het heerlijk! Benieuwd hoelang ik dit weer vol ga houden, haha. Overtollige kilo's heb ik niet, als dat zo zou zijn zou ik misschien wel wat meer discipline hebben ;-)

Ik heb ook geen overtollige kilo's. Tja een beetje nog van de zwangerschap... maar vind het gewoon lekker.
In de zwangerschap stond ik vaak om 7.00 met mijn schoonmoeder voor het zwembad om samen baantjes te trekken, heerlijk!

ik ben van plan deze week weer te gaan sporten, hardlopen. Ik was erg moe door het bloedverlies, maar merk nu dat het steeds iets beter gaat. En mijn ervaring is dat je van sporten ook weer energie krijgt, dus begin er echt weer zin in te krijgen.

@ El86 :Manlief hoeft pas 9 uur te beginnen.... en om 8.15 kwam ik weer thuis. Manlief bracht de koters naar school en ik bleef thuis bij Lynn.

Die slaapt altijd tot 9.30 ongeveer (slaapkoppie) en dan kon ik nog even douchen...

Moet ik misschien maar weer gaan doen...

Terug
Bovenaan