Sportieve Mama

Ik lees dat de meesten al flink aan het shoppen zijn. Ik heb dat nog niet zo, weet ook niet zo goed wat ik wil hebben (maar ben ook niet een winkel-type).
Wel een sportief type en het lijkt me super om straks met die kleine in de wagen weer te gaan hardlopen en skeeleren!

Wie heeft er een goede tip voor een sportieve kinder (combi) wagen? Misschien zoek ik niet op de goede plekken. De meeste wagens hebben van die kleine wielen.
 
Kinderwagen is inderdaad echt iets persoonlijks, de een neemt voor het mooie en de andere voor wat praktischer.

Wij hebben gekozen voor de easy walker, eentje zonder kleine banden. Dit omdat wij heel veel wandelen met de honden in het bos en op ander soort ondergronden.
Daar zijn de kleine banden minder geschikt voor. Het is een wat zwaardere wagen maar ideaal voor de buitenmens die veel loopt met de wagen.

Je kan alle wagens testen bij de baby winkels, ze hebben ook van die teststraatjes daar met verschillende ondergronden dus kan je goed testen welke wagen bij jouw het beste past, succes met je keuze :)
 
Wij hebben de bugaboo cameleon gekozen ook omdat wij vrij sportief zijn, en je de duwstang er makkelijk kunt omdraaien ( zodat de kleine wielen voor kunnen en andersom:)

 
Als het goed is zijn er ook speciale wagens om me hard te lopen en te skeeleren. Ik zou het even na vragen bij de babyzaken als ik jou was. Succes!
Liefs,
Mar
 
Wauw, respect..

Wij hebben de Bugaboo Cameleon, daar kun je ook zog. 'rough terrain' wielen bij halen die de kleine wielen vervangen. Nadeel is dat deze niet zwenken.

Maar na 2 winters met die wagen ploegen door de sneeuw heb ik ze nu toch maar alvast aangeschaft; dus ik hoop op sneeuw in feb...
Maar lijkt me voor bos/duin/strand ook wel lekker lopen!
 
Wij hebben de Mura 4 van maxi cosi(bruine versie), ik weet niet of het handig is om achter te skeeleren daar heb ik niet zo heel veel verstand van, maar hij is echt super stevig en 'groot' in de bouw. Lijkt mij we een ideaal sportief wagentje hihi.
Succes! Laat je even weten welke het uiteindelijk gaat worden voor jullie?
 
Wij hebben de Stokke. Daar kan je goed achter hardlopen omdat de twee wielen achter in een punt-frame naar elkaar toelopen en niet een rechte frame waardoor je er steeds tegenaan schopt. Echt ideale wandelwagen. Sinds we een 2e telg hebben, heb ik er zo'n plankje achter zodat de oudste mee kan.

Verder zie ik hier veel mensen joggen achter een Easy walker. Die heeft ook een punt-frame achter. De STOKKE heeft alleen geen luchtbanden, de Easy Walker wel. Dus de vraag is, wil je op verharde wegen of op ruwer terrein zoals bospaden? Voor dat laatste is luchtbanden handiger. Wij wonen in de stad en dan zijn luchtbanden niet zo handig (ik haat banden plakken!). De STOKKE is heel erg wendbaar.

succes!
 
Terug
Bovenaan