Sportkleding tijdens zwangerschap

Hallo iedereen,

Ben nieuw hier en heb meteen al een vraagje. Ik ben nu 14 weken zwanger en alles gaat helemaal goed. Heb al een flink buikje en een kast vol leuke kleding, maar kan nergens sportkleding vinden. Ik sport enkele malen per week en mijn huidige sportkleding gaat inmiddels behoorlijk irriteren omdat het 'knelt' rond mijn buik. Iemand hier enig idee waar je sportkleding voor tijdens de zwangerschap aan kan schaffen?

gewoon bij alle zwangerschapsmode winkels waaronder prenetal kan je sportkleding vinden, aangezien sportkleding meestal al vrijetijdskleding word gezien en dat nou eenmaal graag gedragen word tijdens een zwangerschap maareh je draagt toch ook weleens een joggingbroek ofzo die hebben ze ook lekkere bij de prenetal kan je in je zwangerschap gebruiken maar ook daarbuiten (en tijdens het sporten en gewoon lekker thuis) je uzlt namelijk wel gaan merken dat sporten (veel bewegen) steeds minder gaat en lekkere kleding steeds meer gewenst is ipv mooie kleding :p

Ik ben nu al bij diverse winkels geweest en heb inderdaad enkele van die joggingbroeken gepast en gezien, maar het zijn vaak broeken die je lekker thuis kan dragen, maar waar na een kwartier de knieen in blijven staan. Ik heb er wel een paar voor thuis en voor even een boodschapje ofzo, maar ik heb nog geen broek gezien die echt lekker zit voor ook daadwerkelijk tijdens het sporten. Ik vind het belangrijk om tijdens het sporten goed zittende  kleding  te dragen die ook comfortabel zit.  Dat het dan misschien niet met allerlei kleurtjes lo'go's en dingen is maakt me verder niet uit.  

En trouwens  leuke sportkleding is toch ook leuk! Je wil je buik op de sportschool toch ook  leuk verpakt hebben

Ik blijf gewoon verder zoeken en  loop van de week even langs de kleermaker. Die kan misschien wel een brede elastieken  band op  gewone broeken zetten.  

Terug
Bovenaan