Sportkleding voor zwangere?

Oké, ik had al verteld dat ik groepslesdocente ben....nu ben ik dus op internet op zoek gegaan naar sportkleding voor zwangere...een topje is goed te doen! Maar dan....ik heb minimaal 2 sportbroeken nodig liefst korte hardloop broekjes of iets van zoon speciale stof (waarin je geen zweetbillen ziet) maar ik kan dat dus gewoon nergens vinden! Pfff tis 2012 hoor modewereld! Waar vrouwen er ook een beetje leuk uit willen zien tijdens zwangerschap! Ik kan mijn sportkleding nu nog allemaal prima aan heb veel van die adidas leggings, maar goed dat gaat straks knellen en ik wil niet zoon lelijk huispak aan hoor! Is trouwens ook veel te heet tijdens het lesgeven heel toevallig iemand tips waar ze leuke sportbroeken hebben voor ons???

Thnx

Ik heb ooit sportbroeken bij de H&M gekocht (lange zwarte). Misschien dat ze daar iets voor jou hebben?

Of misschien zoiets:
http://www.otto.nl/product/10003885264?c=damesmode-themas-zwangerschapsmode-broeken&itemId=15734726&p=0&shop=9monate-broek-vest--top-3-delige-set

Of zoiets:
http://www.bonprix.nl/product/zwangerschaps-sweatbroek-paars-920800/?bundle=2155043&type=image&sk=4145

H&m ga ik van de week maar eens kijken die van bonprix vind ik echt niks haha...die van de Otto zijn nog redelijk maar het probleem is die stof...als ik daar 2 uur in sport zie je overal zweetvlekken hihi...Agja, ik blijf zoeken en Miss kunnen mijn hardloopbroekjes wel heel lang aan omdat ik die laag kan dragen...

Hoi,

Toevallig zijn bij ons bij de lidl van die Zwangerschapsbroeken/relax broeken te koop.

Ze zijn wel lang,ik ga me er zo eentje halen,ik kan ook niks vinden en die wat ik nu heb zitten om de buik te strak is niet echt prettig.

Kijk eens in het lidl krantje bij jullie of op internet misschien is het iets voor jouw.

Succes..

Hier zijn die broeken vanaf komende maandag in de winkel. Ik ga d'r ook eentje halen. Ze hebben ook basic shirts zie ik!
En met die donkere stof zie je toch heel geen zweetplekken?

bij de prenatal hebben ze sinds kort een sportlijn voor zwangere vrouwen maar dan moet je wel naar de grotere...

ik woon in aalsmeer en hier hebben ze het wel...

Ik weet niet of ze hardloopbroeken hebben voor zwangere vrouwen, wel gewone sportkleding, maar die zijn meestal van katoen. Zelf doe ik wielrennen (heb dit jaar nog niet gedaan :S ) en volgens mij hebben ze daar ook geen positiekleding in. Maar ja... als de buik te dik is dan kan ik ook niet meer zo naar voren leunen... dus het is voor mij ook niet echt een optie. (al heb ik nog steeds niet echt een zwangerschapsbuik dus het kan nog steeds)

Terug
Bovenaan