sportmieppie

A

Anoniem

Guest
Nooit ongie met pil gebruik? Welke pil gebruikte jij dan?

Groetjes Mariksa

hoi

nooit is een beetje overdreven, maar de laatste 2 jaar ben ik niet meer ongesteld geweest. ik gebruikte mycrogynon 30. ben naar de huisarts geweest, maar die zei dat het geen probleem was, maar ik ben er niet echt gerust op.

groetjes

hoi

Ik wil je niet nog erger ongerust maken, maar ik gebruikte dezelfde pil. En ik werd in mijn stopweek ook ongi. Wellis waar pas na 5 dagen i.pv 3 maar ik werd het wel. In de bijsluiter staat ook dat als je niet ongi word je moet stoppen met innemen en een dokter moet raadplegen. Dat staat er toch niets voor niets. Heeft jou dokter dan onderzoeken bij jou gedaan???
Als ik jou was zou ik hiermee echt naar een dokter gaan.
Zal niet zeggen dat er iets mis is, maar zou het wel even laten checken.

Veel suc 6 en laat je ons wat weten
Liefs Doortje

Hmmm...
Ik heb zelf 3 jaar de prikpil gebruikt, en ben in die 3 jaar misschien een heel klein beetje bloed verloren, maar menstrueren deed ik niet meer.

Nu is de prikpil wel even wat anders dan de 'gewone' pil, en daarom adviseert de huisarts vaak om op tijd te stoppen met de prikpil; je lichaam heeft ongeveer een jaar nodig om zich te herstellen en een gewone cyclus op te bouwen.
Dit is normaal.

Ik weet niet precies hoe dit zit met de pil, ik heb hem zelf niet lang genoeg kunnen gebruiken daarvoor...Daar kan ik je dus niet mee helpen.
Misschien dat je in ieder geval nog even een bezoekje kunt brengen aan je huisarts, en je je vragen voor kunt leggen?
Misschien dat hij/ zij toch nog even een onderzoekje kan doen?

Ik denk dat hij/zij de enige is die je vragen kan beantwoorden en waarschijnlijk je zorgen weg kan nemen.

In ieder geval heel erg veel sterkte en ik zal voor je duimen dat het allemaal niks betekent! (wat waarschijnlijk zo zal zijn)

liefs Lily

hoi hoi,

ik ben er een tijdje geleden mee naar de dokter geweest en die zei dat ik me geen zorgen moet maken, gebeurt nu eenmaal bij sommige vrouwen.
ik vond het ook niet erg, alleen ben ik nu met de pil gestopt een aantal weken en ben ik nog steeds niet ongesteld geworden, dat vind ik wel vreemd.
ik weet nu ook totaal niet hoe mijn cyclus is.
en wees eerlijk zogauw je met de pil ben gestopt, ben je toch een beetje ongeduldig!

groetjes

Terug
Bovenaan