Spotting

Hey iedereen,

Ik heb al eens vermeld dat we proberen voor een kindje. Nu volgende week moet ik normaal gezien mijn menstruatie krijgen. We zijn nog aan het afwachten voor een zwangerschapstest te doen tot 1 dag na de verwachte menstruatie. Ik ben mijn ovulatie aan het volgen voor het best gemeenschap te hebben voor zwanger te geraken en mijn eisprong was 5 december. Maar sinds vorige week heb ik de ene keer spotting (bij vegen dat direct weer over is) dan 1-2 dagen niks en dan weer spotting. Iemand die dit al heeft meegemaakt? Moet ik me zorgen maken of is dit normaal dat ik om de 1-2 dagen wat spotting heb? Ben soms een beetje in de war erdoor en vriend maakt zich zorgen erover. Maar ik denk dat dit wel iets normaals is?

Lieve Groetjes :)
 
Hey iedereen,

Ik heb al eens vermeld dat we proberen voor een kindje. Nu volgende week moet ik normaal gezien mijn menstruatie krijgen. We zijn nog aan het afwachten voor een zwangerschapstest te doen tot 1 dag na de verwachte menstruatie. Ik ben mijn ovulatie aan het volgen voor het best gemeenschap te hebben voor zwanger te geraken en mijn eisprong was 5 december. Maar sinds vorige week heb ik de ene keer spotting (bij vegen dat direct weer over is) dan 1-2 dagen niks en dan weer spotting. Iemand die dit al heeft meegemaakt? Moet ik me zorgen maken of is dit normaal dat ik om de 1-2 dagen wat spotting heb? Ben soms een beetje in de war erdoor en vriend maakt zich zorgen erover. Maar ik denk dat dit wel iets normaals is?

Lieve Groetjes :)
Vandaag weer spotting/bloeding. Niet hevig enkel bij het afvegen. Ik ben 7 dagen van mijn menstruatie verwijderd?
 
Hee, ik heb dit bij mijn oudste gehad, ongeveer op dag 21 van mijn cyclus. Dacht dat ik ongesteld ging worden, maar dan een week vroeger (onlogisch, i know). Toen mijn menstruatie vervolgens uitbleef, bleek het een innestelingsbloeding te zijn geweest. Maar ik had het wel maar 1 dag. Toen we voor een tweede gingen had ik ook spotting. Ik had toen al een positieve test gehad maar bij vijf weken begon ik wat bloed te verliezen (druppeltjes). Dit werd uiteindelijk een miskraam helaas.

Ik denk dat het een beetje ligt aan het moment in je cyclus waarop je bloedverlies hebt, om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Als het ongeveer een week voor je NOD is zou het best een innesteling kunnen zijn! Ik hoop voor je dat het raak is! :) Is een kwestie van afwachten, hoewel dat zitten op het wachtbankje niet zo leuk is, haha xD (kan er over meepraten :p)

Succes!
 
Terug
Bovenaan