Spraaltje en toch zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hallo hier een mama die sinds 3 maanden ongeveer een spiraaltje heeft. De laaste tijd voel ik me weer zo zwanger. Heb weer allerlei zwangerschapsklachten. Heb twee keer een test gedaan, deze geeft aan dat ik niet zwanger ben.

Ik ben bij de dokter geweest met mijn klachten en die zegt dat het onmogelijk is dat ik zwanger ben! Wel heb ik 5 buisjes bloed moeten geven, voor  eventuele ander dingen.

Zijn er dames die ondanks het spiraaltje zwanger zijn geworden?

hoi hoi

ik persoonlijk heb er gen ervaring mee, heb nooit een spiraaltje gehad, maar was wel braaf aan de pil toen ik (tot 2x toe) zwanger werd.
maar ik ken twee mensen die wel zwanger zijn geworden terwijl ze een spiraaltje hadden dus het komt wel eens voor!
wat zou je er van vinden als je wel zwanger zou zijn?

groetjes antoinet, 26 weken en 4 dagen

Hoi Antoinette,

Op zich zou ik het niet zo heel erg vinden. Ik wil ooit wel een tweede. Maar mijn zoontje is pas 6,5 maand. Dus ik vind het dan wel erg snel, ben net weer een beetje mezelf.

Hadden die mensen dan de Minerva? Wat ik zo raar vind dat de zwangerschapstesten negatief zijn. Zou het kunnen dat dit door het spiraaltje komt. Dat het hcg hormoon dan niet in je bloed komt. Ik heb eens op internet gekeken. Veel mensen die ondanks een spiraaltje zwanger zijn geworden, hebben een miskraam gekregen.

Ik denk toch dat ik terug ga naar de huisarts.

Grtjs

hoi hoi
ik heb het zelf niet meegemaakt (wel door de pil heen)
maar een vriendin van mij is ook zwanger geraakt en had ook een spiraal ze zwangerschap is verder goed verlopen en ze hebben nu een gezonde dochter!!

groetjes samantha.

Hoi,

Ik ken twee mensen die zwanger zijn ondanks hun spiraaltje. Het spiraaltje was gaan zwerven of verloren en werkte dus niet.
Het zou dus best kunnen.

Groetjes

hoi

ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ze precies hadden, maar wat ik wel weet is dat ze beiden een gezonde dochter hebben gekregen..
je kindje is inderdaad nog wel erg jong als het een broertje of zusje zou krijgen, maar de natuur heeft het dan blijkbaar zo met je voor. het is toch wer een wonder wat jou gegund word :)

sterkte ermee!

liefs antoinet

Terug
Bovenaan