spreibroek met 10 maanden

Hoi dames.

Mijn zoontje is bijna 10 maanden oud en heeft nu een spreibroek gekregen.
zit met een aantal dingen!

=> ik ben 32 weken zwanger
=> heb nog een dochter van 3
=> voel me zo verdrietig als ik naar hem kijken!

Wie kent deze dingen en kan me met me gevoelens helpen!

Voel me zo moedeloos er door!

WIE O WIE HELPT ME

Gr. Prisje
 
Hoi,

Ik heb (gelukkig) geen ervaring met een kindje met een spreidbroek. Kan me wel heel goed je gevoelens voorstellen. Lijkt me ook afschuwelijk om je kindje zo te zien. Vind hij het zelf vervelend denk je?
Ook gieren de hormonen nu natuurlijk door je lijf dus komt het extra hard aan. Bij onze oudste dachten ze ook dat hij een heupprobleem had. Gelukkig viel dat achteraf mee en was er niks aan de hand. Maar alleen de gedachte al dat hij een spreidbroek zou moeten, maakte me al ziek.
Sterkte ermee en probeer je gevoelens met iemand te delen, zodat iemand in je directe omgeving je kan ondersteunen. Al is het maar om even bij uit te huilen.

Suc6 met je laatste loodjes en hopelijk kan de spreidbroek gauw weer af.

Groetjes Corina
 
Hoi

Misschien net iets anders maar mijn dochter heeft een redressiehelm.
Het was even wennen. Het is ook best een zielig gezicht, de helm lijkt zo groot vergeleken met haar kleine hoofdje.
Maar ik houd me dan gewoon voor: beter nu dit dan later een plat hoofd en ermee gepest worden.

Houd dat vooral voor ogen. Beter nu een spreidbroek, dan later problemen met lopen.
Het is echt het beste voor hem.

Sterkte ermee
 
Hoi Prisje,
Mijn dochtertje heeft van 3 tot 6 maanden een spreidkussen gehad en daarna tot 11 maanden een visserspreider. We waren erg verdrietig en moesten er erg aan wennen. Maar wij leken er meer last van te hebben dan zij. Ze raakte er vrij snel aan gewend en bleef net zo vrolijk als altijd. Ze leerde ook omrollen en kruipen met spreidbroek.
Ik weet hoe je je voelt, al heb ik geen 2e kind, maar het verdriet herken ik zeker. En het blijft lastig met vasthouden en knuffelen enzo. Maar wat ik om me heen heb gehoord is dat de meeste kinderen er prima mee om gaan.
Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen....
Veel sterkte en succes! Groetjes
 
Terug
Bovenaan