Spreidbroek

Hallo moeders!

Mijn dochtertje is ruim 5 maanden en heeft sinds ze 4 maanden werd een spreidbroekje gekregen. Voorlopig moet ze deze aan tot 6 september (23 uur per dag). En dan gaan ze weer verder kijken. Is er iemand onder jullie die er ervaring mee heeft. Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie reacties (hoe ontwikkeld jullie kind zich, hebben ze er last van etc.).

Groetjes,
Wendy
 
Snap niks van bericht van Wendy voor Wendy!!! is toch niet ok, als ze vraagt naar ervaringen met een spreidbroekje? mmmm hoe dom ben je, om zo'n bericht te plaatsen? o ja omdat jullie dezeldfde naam hebben natuurlijk!
 
nou, nou doe eens rustig dit is een vriendin van mij en ik zeg haar gewoon even gedag.
dus wie is hier nu dom.
ze heet toevallig ook wendy er zijn meer hondjes die FIKKIE heten.

ik kan er ook niks aan doen dat we het zelfde heten, dus eerst denken voordat je iets neer zet.
 
mijn dochter had een spreidbroek aan toen ze 3mnd was ook 23uur mer dag
mocht afbouwen toen ze 6mnd was ze is nu 3jaar en ze heeft nu nergens last van gaat heel goed ben wel blij dat ze
haar heupafwijking vroeg ondekt hebben
anders ben je veel verder van huis
groetjes ineke
 
Hoi Wendy,
Is al weer een tijdje geleden maar mijn dochter kreeg ook met 4 mnd een spreidbroek. Deze hielp niet en met 8mnd werd ze geopereerd en kreeg een gipsen spreidbroek aan. Deze kon dus niet af en moest voor 4mnd blijven zitten. Lijkt heel lang maar viel op zich mee. Scheelde wel dat ze zo jong was en er geen besef van had. Ze ging er overal op d'r buik schuifend mee naar toe. Had wel een paar armspieren ontwikkeld...
Wat ik wel vervelend vond is dat ze dus 4 mnd voor niks in een gewone spreidbroek heeft gelegen.
Op haar 1e verjaardag mocht hij af en nu (4jaar) gaat het goed met d'r.
Succes Ella
 
Hoi,

Onze dochter heeft een spreidbroek sinds ze 8 weken is. Ze is nu 7 maanden en volgende maand moeten we weer op controle komen. Er zit wel verbetering in. Waarschijnlijk hoeft ze hem volgende maand alleen nog s' nachts om. Ze rolt er nu ook mee om!

Succes, groetjes, Sandra
 
Terug
Bovenaan