spreidbroek

A

Anoniem

Guest
He Dames,

Vandaag mogen Benthe en ik weer naar de orthopeed in het Ziekenhuis. Dan  gaan we een nieuwe foto maken van haar heupjes en dan horen we daarna of we mogen gaan afbouwen.

Ik ben dus erg benieuwd, want ze begint de spreidbroek nu echt beu te raken. Ik houd jullie op de hoogte!!

Hierbij nog even een foto van Benthe in haar spreidbroek!! Zingend!!!

Groetjes Martine en Benthe

Hoi Martine

Ik wil je veel succes wensen bij de orthopeed, ik hoop voor jullie op goed nieuws, zodat Benthe weer makkelijker kan bewegen.

Leuke foto zeg!!!!!!

Veel succes met Benthe.

Groetjes

Hoi,

succes bij de orthopeed. Ik duim voor jullie dat alles goed is!

Wat een superleuke foto van je kleine dame zeg. helemaal geweldig om haar zo vrolijk te zien!

van marloes

Hoi Martine,

Ik ben heel erg benieuwd hoe het gegaan is bij de orthopeed. Ik zag bij je andere onderwerp dat Benthe al wel gaat zitten. Is dat met of zonder spreidbroek? Nou we horen nog wel wat de orthopeed heeft gezegd.

liefs

Linda

Hey Martine,

ook in ben erg nieuwsgierig naar hoe het gegaan is vandaag??
En wat een vrolijk kindje zeg!! Alleen vind ik die spreidbroek maar een naar zicht. Maar ik hoop dat het haar geholpen heeft!! Zal vast een verademing zijn voor haar, en jullie.

Liefs Debby.

Hallo,

Helaas, we mogen nog niet gaan afbouwen!! Ze moet nu nog 6 weken continu haar spreidbroek dragen en dan nog 6 weken met het slapen!! Daarna weer terug en weer bekijken hoe de situatie dan is!!!

Wel balen zag, ik had echt gehoopt dat we nu al mochten gaan afbouwen!! Nu zit ze dus met het warme weer nog met die stomme broek!!!!

Groetjes Martine

Ooohhh meid toch! Ik snap je teleurstelling!! Je had zulke goede hoop, en dan dit.
Ik wil je toch ff een hart onder de riem steken. Het is gelukkig niet voor nix, zo'n spreidbroekje. Maar dat het je tegenvalt, snap ik helemaal!!

Hier voor jou!!

Liefs Debby.

Hoi Martine,

Zeker een teleurstelling, zeker met dit weer! Gelukkig gaat de ontwikkeling verder wel goed met gaan zitten, echt knap! Hoe oud is Benthe nu?

groetjes Maris

Terug
Bovenaan