Spreidbroekje

A

Anoniem

Guest
Finn heeft een lichte afwijking aan zijn linkerheupje en moet daarom voor 6 weken een spreidbroekje dragen.
Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Ik vond dat ik maar weinig info van het zh kreeg.
Hij is nu 5,5 maand.
Ik hoor het wel!!
Thanks!

hoi mirjam,

mijn dochter heeft ook een spreidbroekje (ze is van 6 jan. 07) ze heeft dysplasie en luxatie (is hij ook nog uit de kom) zij moet minstens 6 maanden in de spreidbroek. en misschien moet ze nog in het gips. voor meer informatie over dysplasie kan je op www.heupafwijkingen.nl kijken, daar staat alles duidelijk uitgelegd!

groetjes,
Daphne mama van Nynke

He hallo,

Mijn dochter zit ook in een spreidbroekje. Ook zij heeft aan haar linkerheup dysplasie en luxatie. Ze zit er nu drie maanden in en donderdag moeten we weer heen voor controle.
Daphne, ik ben jou al tegengekomen op het heupenforum, volgens mij hebben wij dezelfde arts in hetzelfde ziekenhuis.
Ik zou graag eens met je babbelen.
Onze dochter heeft trouwens helemaal geen last van haar spreidbroek. Ze is zo heerlijk vrolijk. Mirjam succes met Finn, erg vervelend he om zo naar huis te gaan.
Gelukkig hoeven jullie waarschijnlijk maar eventjes.

groetjes Rianne

hoi rianne,

he dat is toevallig. je kan me eventueel mailen op: daphne.de.koning @uitdekunst.com (zonder spatie!)

groetjes,
daphne

hoi rianne,

he dat is toevallig. je kan me eventueel mailen op: daphne.de.koning @uitdekunst.com (zonder spatie!)

groetjes,
daphne

He buurvrouw!
Nou, daar ben ik dan weer eens een keer. Zit de laatste tijd vooral veel te hyven...

Lynn heeft dus ook een spreidbroekje, hoeft deze alleen maar als ze slaapt (overdag en 's nachts). Voorlopig nog een half jaar, dan moeten we weer terug. Gelukkig niet meer bij dr. Itz, die is met pensioen!

Mocht je Lynn's hele verhaal willen lezen, ik heb het in mijn blog gezet op hyves: jacqueline79.hyves.nl   Ik weet alleen niet of je het ook kan lezen als je geen lid bent, nou ja, moet je maar even proberen. Of anders kom je een keertje langs

Mijn dochter heeft ook een spreidbroek gehad, ze had heupdysplasie aan de linkerkant. Ze kreeg de broek met 7 weken en heeft hem maar drie maanden om gehad, gelukkig!
Ik dacht dat ze er geen last van had en waarschijnlijk wist ze ook niet beter, maar toen de broek uit was, is ze toch wel een stuk vrolijker geworden.
En omdat ze zo jong was toen ze hem kreeg, heeft ze wel een kleine achterstand in de ontwikkeling op gelopen. Maar acht, het was voor een goed doel en ze haalt het vanzelf wel weer in.
Veel succes verder
Sil

Terug
Bovenaan