SPRING, SPRING, ik heb nu alle rode duivels!!

A

Anoniem

Guest
SPRING, SPRING, ik heb nu alle rode duivels!!
Nu kan iedereen zwanger worden die op het wachtbankje zit!!

Want ik ben zo super ongi. De ongi wil nu vast bij niemand meer aankloppen ha.ha.

Meiden hou je allemaal haaks op de wachtbank.
Ik denk aan jullie! (als ik even niet aan die aanwezige ellendige ongi pijn denk hi. hi)

groetjes, ikky

he ikky,

wat jammer nou! Verwen jezelf ff   lekker met iets. Buikpijn?
lekker een waterzak met warm water maken en lekker in bed met warme
thee op je nachtkastje...

Hou je taai

Mari

Nou meid dat is zwaar k..!even balen en je goed laten verwennen met eenvan mij en dan vol frisse moed...op naar de volgende ronde....
Succes met je period en toi toi toi!
x ZuuS

Hoi Ikky,

Hé wat jammer voor je!!
Volgende keer misschien beter, hopelijk!
Nu maar weer flink gaan oefenen.

Groetjes Kelly

Beste Ikky ik kan me bij je aansluiten. Bij mij zijn die stomme duivels vervroegd gekomen. Zou vrijdag of zaterdag pas NOD hebben. Gisteren al beetje afscheiding en vannacht ontzettende krampen gehad. Vanmorgen helaas doorgezet.  Op naar de zesde ronde. Jij ook veel succes in de volgende ronde hopelijk is het voor ons de komende ronde voortbestemd.

liefs Ilona

tja, ook ik ben twee dagen eerder ongi geworden   en mag dus op naar ronde 4.... Hopelijk hebben we dan meer geluk...

Hoi Allemaal,

Thanks voor jullie lieve berichten!!
Super lief!!

Ben het zelf eigenlijk allemaal al weer vergeten. Vandaag super lekker gewerkt!
Hopelijk heb ik morgen weer zo'n dag en dan hoop ik stilletjes dat de ongi stopt  zo dat het klussen weer kan beginnen. heb nu wel zin.

En dames die zich bij mij aansluiten: echt ***** ik hoopte nog zo dat het bankje leeg zou blijven omdat ik zo hard heb gesprongen voor het vangen van al die duivels! hi, hi.
allemaal veel succes en veel klus plezier!!

groetjes, Ikky

Terug
Bovenaan