springen en swingen

ik heb sinds enkele een springkikker in huis. Enzo heeft ontdekt hoe hij kan springen en dat gaat de hele dag door (waar haal de energie vandaan...).
En als hij er dan eindelijk moe van wordt dan staat hij voor me te swingen met "deze vuist op deze vuist". En mocht per ongeluk het kabouterlied van kabouter Plop langskomen dan gaat hij helemaal uit zijn plaat.
het is schitterend om te zien! Sjeetje wat wordt hij groot.... (ff sentimenteel doen..)

liefs
di silva

Haha wat een energie heeft enzo.
De kids lopen te springen en jij denkt dan van... pfffff haha.
Hier ook een danser, die draait rondjes tot ie er dronken van is.

hahahaha
hier nog een springkikker..
Merel heeft het ook pas ontdekt, en dan moeten papa en mama ook meespringen..
nou, ze heeft meer energie dan ons! hahahaha (en zin...)

wel grappig om te zien!
(en erbij roepen he...: sping...sping..mama kijk! ...sping)

Hey,

Thomas is helemaal weg van alle soorten muziek met een voorkeur net als mama voor het foute uur van Q-music, WHAHHAHHAHA! Hij kan dan heerlijk alleen rond dansen maar nóg leuker is het als ik hem optil en we dan samen rond springen en gek doen!
Ook klemt ie dan opeens zijn armpies om me heen en zegt dan: draaien, hard! Dan moet ik heel hard rondjes draaien zodat ie half los mee draait. En tegenwoordig zegt ie als ik klaar ben met draaien: Mama, de hersens! Dan moet ik weer terug draaien om zijn hersens weer goed te klutsen heb ik hem geleerd, WHAHAHHA!
Ik geniet er maar van zolang als ie het nog wil, ( en mijn rug het houdt...)

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan