springkussen Marissa verjaardag

A

Anoniem

Guest

Ik heb net het springkussen voor de verjaardag van Marissa gereserveerd. Zie hierboven. Echt een heel gaaf ding van 4.5 x 3.5. Er komen best wel wat grotere kinderen. Hebben die ook iets te doen :) Ik begin er echt zin in te krijgen. Jammer dat ik nog tot 13 september moet wachten.

groetjes Linda

Hoi Linda,

Nou, jij maakt er wel wat moois van he? Met Marissa's verjaardag?
Stoer hoor, zo'n kussen. Die verjaardag zal niet onopgemerkt voorbij gaan!
Nu maar hopen op mooi weer!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Super leuk idee zeg!!!
Ben ik nu wat telaat mee, hahahahha de kinderen zijn net de deur uit....... en vanmiddag komen alleen nog volwassenen. Maar wie weet voor volgend jaar een goede tip.

Nog eventjes geduld voor jou op de verjaardag van Marissa, maar voor je het weet wordt ze alweer 1.

Groetjesssss

ps Succes met de voorbereidingen, want dat is ook erg leuk om er mee bezig te zijn. Wel druk hoor hahahahha

He Linda,

Gaaf zeg! Enne zit je nog niet boven je budget ;-)

liefs Maris

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2008 20:37:22'));

He Linda,

Gaaf zeg! Enne zit je nog niet boven je budget ;-)

liefs Maris

hahahaha, het grappige is dat mijn man me van pure schrik een budget heeft gegeven. Maar door al mijn plannen dact hij dat het kei duur zou worden. Met als gevolg dat ik een heel hoog budget heb wat ik echt niet allemaal ga besteden. Maar nu kan ik wel alles doen en tegen hem zeggen dat het in het budget past

WAT GAAF!! Die dochter van jullie krijgt de verjaardag van der leven!!

FANTASTISCH JOH!!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Terug
Bovenaan