sproeten

Weet iemand op welke leeftijd je sproeten kan krijgen? Mijn kleine is bijna 2 en zijn vader heeft heel veel sproeten. Ik ben zo benieuwd of hij ze ook krijgt?

Gr. Sanapie
 
Hay,

ik weet niet of dat bij iedereen ongeveer hetzelfde is, denk het niet.
Maar ik denk dat ze het vroegst misschien komen als ze rond 4 jaar zijn ofzo.... Sorry, echt geen flauw idee.
Ik heb zelf ook sproeten, maar begon deze pas te krijgen toen ik meen ik ongeveer 7 - 8 jaar oud was. Eerst nog maar heel weinig, rondom mijn ogen, maar later mijn hele gezicht.

Dus helaas, denk niet dat je daar iets over kunt zeggen.

gr CJ
 
Hoi hoi,
Sproeten weet ik niet.. zijn dat niet ook een soort moedervlekjes? Beide dochters hadden bij de geboorte 1 moedervlekje. Mijn jongste (9,5) heeft verder nog geen sproetjes/moedervlekjes en mijn oudste (deze maand 3) heeft op haar gezicht nu een stuk of 10 sproetjes/moedervlekjes. Wanneer ze ze precies heeft gekregen, weet ik niet, maar ik zie er steeds weer eentje bij zitten.
Groetjes Judith
 
Hoi hoi,

sproeten zijn niet hetzelfde als moedervlekken hoor. En moedervlekjes kun je soms al wel eerder krijgen dan sproeten.
Je ziet toch wel een duidelijk verschil tussen deze beiden hihi. Heb m'n kop vol sproeten namelijk ;) en ook hier en daar een moedervlek, maar gelukkig niet zo veel :)

gr CJ
 
Mijn oudste dochter is met 1 moedervlek geboren en nu is ze 3,5 en heeft ze een paar hele kleintjes erbij gekregen, moest wel heel goed zoeken...Haar vader en ik hebben best wel wat moedervlekken, dus er zullen er nog wel meer bijkomen

groetjes Yvonne
 
Terug
Bovenaan