Sprong 10 maanden

Ik plaats hem gewoon weer ? Meisje van 10 maanden heeft sinds de dag dat haar sprong begon opeens hysterische huilbuien in de avond of nacht! Dit kennen wij totaal niet van haar altijd een makkelijke baby geweest en die ipc over het algemeen goed slaapt. Tuurlijk ook slechtere dagen maar over het algemeen goed. Nu dus sinds ruim 3 weken met regelmaat ( niet elke dag ) word ze krijsend wakker en dat kan zomaar 3 uur duren en waarbij eigenlijk vrijwel niks helpt. Zou dit nu door de sprong komen ? En zijn er mensen die deze ervaring hebben en tips ? Ik hoor het graag

Wat denk je zelf dat het is? Klopt het met de omschrijving van nachtterrors? Dan is dat het. Ongeacht wat anderen zeggen. 

ervaring met nacht terrors hebben wij ook. Zoals hierboven staat sinds de 1e verjaardag. Dus het kan wel. Dan kan je kijken wat het beste werkt. Meestal is niks doen het beste. Wel blijven praten. Aangeven dat je kindje veilig is en dat je erbij bent. En wachten tot het over is. Al vind ik 3uren wel erg lang. Het kan juist lang duren als je aan je kind zit of optilt. 

Nou ik denk nu zelf ook niet dat dat het is. Eerste instantie wel maar er is gewoon gelijk contact met haar te maken.
Ze is wel heel druk met het leren kruipen wat maar niet lukt. Als ze wakker word zit ze ook gelijk op handen en knieën. Vind het zo lastig want het is de laatste dagen weer elke avond raak echt tot extreem toe huilen 

Terug
Bovenaan